تیراندازی مرگبار در یک قلیان سرا 3 نفر کشته شدند

تیراندازی مرگبار در یک قلیان سرا/ 3 نفر کشته شدند

تهران – ایرنا – مقامات آمریکایی از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 6 نفر در تیراندازی در یک مغازه قلیان فروشی در جنوب سیاتل خبر دادند.

به گزارش ایرنا، این حادثه روز یکشنبه به وقت محلی در آمریکا رخ داد و جزئیات بیشتری از عامل این حادثه و اسامی کشته شدگان و مجروحان منتشر نشده است.

بروس هارل، شهردار سیاتل در بیانیه ای گفت: “هنوز تعداد زیادی اسلحه غیرقانونی در دست افراد اشتباه وجود دارد و تراژدی دیگری مانند این ممکن است رخ دهد.”

وب سایت Axios روز پنجشنبه با استناد به نتایج یک نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات پیو نوشت: نزدیک به دو سوم بزرگسالان آمریکایی گفتند که صاحب یک اسلحه گرم هستند یا ممکن است در آینده آن را خریداری کنند.

به گفته این رسانه، افزایش خشونت با اسلحه در آمریکا به عنوان یک مشکل بهداشت عمومی نگران کننده، تمایل به خرید و داشتن اسلحه را در بین شهروندان آمریکایی کاهش نداده است.

نتایج نظرسنجی پیو نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از افرادی که اسلحه ندارند گفته‌اند که در آینده آن را خواهند خرید.

نتایج همچنین نشان می‌دهد که 32 درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند اسلحه دارند، که نسبت به نظرسنجی Pew در سال‌های 2017 و 2021، 2 درصد افزایش داشته است.

تقریباً سه چهارم از 5000 نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، دفاع شخصی را به عنوان دلیل شماره یک خود برای داشتن اسلحه ذکر کردند.

Axios نوشت: تخمین دقیق تعداد سلاح های گرم در دست غیرنظامیان در ایالات متحده دشوار است، اما موسسه تحقیقات اسلحه های کوچک در گزارش سال 2018 خود تخمین زد که 393،300،000 اسلحه در دست غیرنظامیان است.

ادامه مطلب  از بین بردن بوی سبزی از دهان [با 7 روش کاربردی]

حتما ببینید

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

«با من فریاد بزن» در جشنواره مکزیکی

فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» ساخته شیوا مردانیا به عنوان یکی از آثار برگزیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *