تخمه پربرکتی که من را به ثروت فراوان رساند

تخمه پربرکتی که من را به ثروت فراوان رساند

اصلا مهم نیست که در کجا زندگی می کنید و یا چند سال دارید، ممکن است همیشه ثروتمند شدن را برای خودتان یک راه دور و دراز تصور کرده باشید اما در دنیای امروزی واقعیت این چنین نیست. من با یک روش جدید بدون داشتن سرمایه زیاد توانستم کسب و کار جدیدی را در حوزه ی تخمه آغاز کنم و پس از مدتی به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

تخمه آفتابگردان ترکیه

برای آنکه بیش تر با این محصول آشنا شوید ابتدا به تعریف تخمه آفتابگردان ترکیه چیست می پردازیم که تخمه آفتابگردان عبارت است از ثمره ی گل آفتابگردان که هنگامی که پوسته آن جدا می شود به آن تخمه می گویند.

مصرف زياد آن باعث افزايش تري‌گليسريد می شود و باعث رقت قلب می شود یعنی اینکه شخص با مسائل پیش رویش عاطفی برخورد می کند. اگر می خواهید تخمه ی آفتابگردان را مصرف نمائید بهترین زمان برای آن صبحها می باشد و اگر آخر شب از آن استفاده کنید.

به دلیل این که بعدش تحرک ندارید کالری آن در بدنتان باقی می ماند همچنین در هنگامی که خیلی خسته اید نباید از مغزها استفاده کنید زیرا معده تان خسته می شود، مغز تخمه های آماده نیز امکان بالابردن کالری را زیاد می کنند پس بهتر است از آنها استفاده نشود.

تخمه آفتابگردان ترکیه

تخمه آفتابگردان سنقری

به دلیل اینکه برخی از افراد علاقه ی شدیدی به گل آفتابگردان دارند، علاقه مند به کاشت آن می باشند و این سوال برایشان مطرح است که چگونه تخمه آفتابگردان سنقری را بکاریم برای پاسخ به این سوال باید گفت که شما می توانید این گل را در باغ، باغچه و یا حتی در گلدان پلاستیکی بکارید.

ادامه مطلب  قیمت دستبند زنانه طلا

ابتدا محیط مناسب برای کاشت را انتخاب کنید بدین گونه که محیط شما آفتاب گیر باشد و آفتاب مستقیم داشته باشد و همچنین خاکی را انتخاب کنید که اسیدی یا غلیایی باشد و خاک شما از زهکشی مناسبی نیز برخوردار باشد.

سپس گودال نسبتاً عمیقی را ایجاد کنید و بذرها را در ردیفهای حدودا ۷۶ سانتی متر دور از هم قرار دهید سپس روی بذر را با یک لایه نسبتا نازک از خاک بپوشانید و سپس بر روی آن کود بریزید و بعد از کاشت خاک را مرطوب کنید سپس به طور منظم و هر چند روز یک بار به آن آب بدهید.

تخمه آفتابگردان سنقری

تخمه آفتابگردان خام عمده

اگر شما در منزل مغز آفتابگردان نداشتید به عنوان جایگزین تخمه آفتابگردان خام عمده می توانید از انواع مغزهای دیگر از جمله مغز کدو، هندوانه ایران، خربزه و غیره استفاده کنید همه ی مغزها دارای فواید و مواد مغذی بسیار می باشند، مغز آفتابگردان نیز حاوی مقادیر بسیار زیادی امگا۳، مواد معدنی، ویتامین‌ها و روغن‌ها است.

تخمه آفتابگردان در هر مکان گرم و مناسبی می تواند رشد یابد و در یک منطقه ی جغرافیایی خاص نمی باشد و اینکه بپرسیم تخمه آفتابگردان گلپر محصول کجاست پاسخ صریح و واضحی ندارد اما در ایران شهر خوی منبع تولید گل آفتابگردان و تخمه ی آن می باشد که سالانه مقدار بسیار زیاد و چشمگیری را تولید و یا صادر می کنند.

تخمه آفتابگردان خام عمده

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *