بعد از تلاش های فراوان مسیر پولدار شدن را یافتم

 بعد از تلاش های فراوان مسیر پولدار شدن را یافتم

با بررسی هایی که انجام دادم حوزه تولید انواع ترشک را انتخاب کردم و در این مسیر موفق شدم وسرمایه ام را چند برابر کردم.

 ترشک انار

به جای نمک از شکر و یا نبات  می توانید استفاده کرد و ترشی با شکر درست کنید، باید از انارهای خوش رنگ  استفاده کنید تا در آخر ترشک انار با کیفیت تری داشته باشید، بهتر است از ظرف شیشه ای استفاده کنید که خیلی برای این نوع ترشکها مناسب می باشد.

ترشکها را از دونوع میوه و یا تک میوه تهیه می شوند که به عنوان یک میان وعده مقوی می شود استفاده کرد، که در اینجا می توان  از ترشک انارو لبو به خوبی برای شما توضیح دهیم که این محصول دارای چه ویژگی هایی هستند و رنگ و لعاب زیبایی دارند، ترشکها برای مهمانی های و مجالس بسیار مناسب می باشد که زیبایی خاصی به سفره می دهد.

میوه‌ انار یک میوه ی پرطرفدار است که بسیاری از افراد به شدت طرفدار این میوه هستند و از خوردنش لذت می برند، امروزه ترشک انار و لبو در بیشتر سفره های ایرانی  بسیار دیده می شود، که در فروشگاه های محل سکونت خود به خوبی می توان  این محصول را خریداری کرد و در بسته بندیهای متنوع و وزنهای گوناگون موجود می باشد.

ترشک انار

ترشک توت فرنگی

در مرحله آخر حرارت را کم می کنیم تا آب آن تبخیر شود و به تدریج به غلظت مناسب برسد و پس از آماده شدن ترشک توت فرنگی، آن را از روی حرارت برداشته و در مکان مناسب قرار می دهیم تا سرد شود.

ادامه مطلب  آموزش رسیدن به موفقیت و خوشبختی

پس از سرد شدن ترشک آماده شده را در ظرف شیشه ای و یا پلاستیک فریزر مناسب می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم، البته قرار دادن آن در فریزر سبب افزایش ماندگاری این محصول می شود.

این محصول با کیفیت عالی توسط تولید کنندگان معتبر با رعایت بهترین استانداردها تولید می شود و در بسته بندی مناسب و بهداشتی عرضه می گردد.

در واقع با توجه به استقبال خوبی که از انواع ترشک وجود دارد، تولید کنندگان بسیاری به تولید این محصول با کیفیت مطلوب می پردازند و توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

یکی از تنقلاتی که بسیار مورد پسند کودکان می باشد، در حقیقت ترشک توت فرنگی است زیرا با کاربرد میوه توت فرنگی می توان ترشک خوشمزه با ظاهری دلپسند را تولید نمود.

ترشک توت فرنگی

ترشک آلو جنگلی

دستور تهیه مختلفی برای ترشک آلو جنگلی وجود دارد، یک دستور تهیه که بسیار راحت و ساده است که مواد لازم برای تهیه آن شامل مواد زیر است:

آلو جنگلی، شکر به دلخواه، نمک به دلخواه، یک قاشق گلپر به همراه نمک دریا که میزان شکر و نمک بسته به ذائقه افراد متغیر می باشد.

در این روش آلو به همراه مقداری آب روی حرارت قرار داده می شود تا بافت آلو نرم تر شود در میانه حرارت دیدن آلوها، نمک و شکر به آن اضافه شده و یک قاشق گلپر هم اضافه می کنید و در حرارت کم قرار می دهید تا خوب جا بیفتد.

بعد مدت زمان یک الی دو ساعت که به خوبی جا افتاد از حرارت برداشته و اجازه می دهید خنک شود و سپس از صافی رد می کنید.

ادامه مطلب  لیمو ترش طعم شیرین ثروت را به من چشاند

ترشک آلو جنگلی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *