بطری جادویی که مرا به ثروت رساند

بطری جادویی که مرا به ثروت رساند

اگر شما هم فکر میکند افراد ثروتمند، ثروت خود را از کسب و کار های بزرگ بدست آوردن باید طرز فکرتان را کاملا تغییر دهید. چون من خودم شخصا از کسب و کار کوچک مانند انواع بطری آب شروع کردم و اکنون یک کارخانه بزرگ دارم، حال بیایید با هم چند نمونه را بررسی کنیم.

بطری آب اسپری دار

قیمت بطری آب اسپری دار متفاوت است زیرا نوع پلاستیک آن فرق دارد. برای مصرف آسان و مداوم آب در طول روز و حتی زمانی که بیرون از منزل هستیم گزینه های فراوانی مانند بطری های پلاستیکی یک بار مصرف، قمقمه ها و یا برخی از بطری های آب اسپری دار پیش روی ما قرار دارند. به همین دلیل استفاده از بطری و یا قمقمه هایی در جنس استیل، شیشه و سیلیکون بیش از همه توصیه شده و بنا به راحتی و نوع نیاز مصرف کننده می تواند انواع مختلفی از درب و نحوه مصرف متفاوتی را داشته باشند. باید قسمت تعبیه شده در دهانه بطری را بیرون کشیده و با کمک خروجی اسپری، آب به شکل پودر شده و پاششی به بیرون از بطری هدایت خواهد شد. هر زمان هم که نوشیدن آب به اتمام برسد می توان قسمت بالایی درب بطری را فشار داده و مجددا به داخل بطری فرو برد. اگر درب اصلی به خوبی در جای خود پیچ نشده و نشتی داشته باشد و یا دهانه آنقدر باریک باشد که کار شستشوی بطری را دشوار کند، محصول از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود.

بطری آب اسپری دار

بطری آب استیل

برای مشاهده قیمت بطری آب استیل میتوان در سایت ما سرچ کنید و تمامی قیمت ها را مشاهده کنید. این نوع از بطری در طول سال های مختلف، به عنوان کالایی قابل اطمینان برای مصرف کننده تبدیل شده است. نوع باکیفیت این محصول خیال شما را از استاندارد بودن مواد سازنده آن و حفظ و نگهداری نوشیدنی با دمای مورد نظر در مدت زمان طولانی آسوده خواهد کرد. شما مشتری گرامی در صورت تمایل به آگاهی از قیمت دقیق، می توانید با مراجعه به سایت های فروش و مشاهده نوع محصولات، قیمت آن را به شکل روز مشاهده نموده و برای خرید اقدام نمایید. بطری های پلاستیکی دارای ماده ای به نام بیسفنول بوده که مصرف آن توسط سازمان جهانی غذا و دارو منع شده است.

ادامه مطلب  در این بحران های اقتصادی در آمد تضمینی داشته باشید

بطری آب استیل

بطری شیشه ای

قیمت بطری شیشه ای با ضخامت آن مرتبط است و قطعاً هر چه بطری ضخیم تر باشد ماده اولیه بیشتری برای آن استفاده شده است و در نتیجه کیفیت بهتری دارد و معمولا گرانتر است همچنین نوع شفاف این شیشه دارای از ضخامت مناسبی است و انواع قهوه‌ای و سبز نیز بنا به سفارش مشتری های ضخامت گوناگونی خواهند داشت. بطری های شیشه ای بزرگ اغلب در رنگ شفاف هستند اما نمونه های رنگی این محصولات نیز وجود دارند که سبز و قهوه‌ای نمونه های بسیار پر تولید می باشند همچنین سایز این شیشه ها با یکدیگر بسیار متفاوت است و قیمت آنها نیز بر این اساس با همه فرق خواهد داشت. نوع ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این بطری ها با هم شباهت زیادی دارند با این وجود در برخی از نمونه های کم کیفیت از ضایعات شیشه استفاده می شود در حالی که در نمونه های درجه یک ضایعات شیشه کاربرد ندارد و از ماده اولیه اصلی برای ساخت این بطری استفاده می‌شود بنابراین انتظار می‌رود که نوع اول این بطری قیمت ارزان و نوع دوم قیمت گرانترین داشته باشد چون از نظر تفاوت در کیفیت با هم اختلاف زیادی دارند.

بطری شیشه ای

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *