با شروع یک کار پرسود به درآمد بالا برسید

با شروع یک کار پرسود به درآمد بالا برسید

یکی از کارهایی که شما را در سریع ترین زمان ممکن به سود بالایی می رساند این است که بتوانید به راحتی نیازهای بازار را به خوبی تامین کنید که یکی از این نیازها، انواع برنج ها از جمله برنج قهوه ای هانی کارا می باشد.

برنج قهوه ای هاتی کارا

یک پیمانه برنج قهوه ای هاتی کارا با 7 گرم نمک (حدود یک قاشق چایخوری) به مدت 2 ساعت خیسانده شود . سپس آب برنج را خالی کرده و برنج را با 3 پیمانه آب می رپزیم

پس از تمام شدن آب برنج ، 2 قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه نموده ( میتوانید به میزان دلخواه کره جهت خوش طعم شدن نیز بیافزایید ) و برنج را به مدت 20 الی 25 دقیقه با شعله کم دم میکنیم. در شیوه پخت مایکروویو نیازی به خیساندن برنج نیست.

کافیست 1 پیمانه برنج را با 3 پیمانه آب ، 2 گرم نمک و 2 قاشق غذاخوری روغن مایع ، در ظرف مخصوص پخت مایکروویو قرار داده و با در باز ، 25 دقیقه در مایکروویو با درجه بالا قراردهید تا برنج پخته وآب آن به خود کشیده شود.

برنج قهوه ای هاتی کارا

برنج قهوه ای یا سفید

برنج قهوه ای یا سفید سرشار از کربوهیدراتهایی است که دیر هضم بوده و برای مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه می دارند به همین علت در جلوگیری از افزایش اشتها و مصرف مواد غذایی تاثیر گذار است. به گفته متخصصان استفاده از برنج سفید یا قهوه ای تا هنگامی که همراه با سبزیجات و پروتئین اتفاق افتد بخشی از یک رژیم غذایی سالم شناخته می شود.

برنج که غذای اصلی بیش از نیمی از جمعیت جهان شناخته شده است با طعم و عطر منحصر به فرد خود به عنوان یکی از غلات پایه برای انواع غذاها به کار می رود.

ادامه مطلب  با این محصولات به بهترین ثروت در طول عمرم رسیدم

در ایران از برنج به عنوان یک پایه سیر کننده و حجم دهنده در کنار انواع خورشتها مثل خورشت بادمجان استفاده می شود.

در فرهنگهای غذای آسیایی نیز از برنج در کنار گوشت و سبزیجات استفاده می شود که نشان دهنده تاثیر استفاده از این محصول در ایجاد احساس سیری و تامین انرژی مورد نیاز بدن می باشد.

برنج قهوه ای یا سفید

برنج مرغوب

مراحل صادرات برنج مرغوب می باشد و در طی این مراحل نکته ی مهم این است که همگی اشخاص حقیقی و حقوقی ای که می خواهند اقدام به صادرات نمایند بایستی قوانین کشورهای صادر کننده و وارد کننده ی محصول و یا کالای مورد نظر را به درستی بشناسند تا در طی مدت زمان انجام صادرات خود دچار مشکلات و در نهایت ضرر و زیان نشوند.

به همین منظور آن ها باید برای گرفتن کارت بازرگانی اقدام نمایند و یک کد اقتصادی مشخص نیز داشته باشند. در واقع صادر کنندگان برای طی کردن مراحل صادرات برنج مرغوب همان طور که گفته شد، باید دارای کارت بازرگانی باشند و کالای مورد نظر خود را به گمرک اعلام نمایند.

همچنین بایستی نسبت به گرفتن پروانه ی صادراتی و گواهی مبدأ از اتاق بازرگانی اقدامات لازم را به عمل آورند. در این رابطه صادر کنندگان می توانند از خود اتاق‌‌ بازرگانی، وزارت صمت و یا ادارات وابسته به آن ها که در شهرهای مختلف وجود دارند.

برنج مرغوب

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *