با محصولی ساده ثروتمند شدم

با محصولی ساده ثروتمند شدم

رب انار، یکی از مهم ترین محصولاتی است که از میوه ی انار به دست می آید. بهترین رب انار در شرکت های تولید کننده در شهرهای ساوه، استان های شمالی، تهران و … آماده می شود. این ماده خوراکی برای تهیه انواع غذاها و چاشنی ها کاربرد دارد و برای تجارت، بهترین بازار را به خود اختصاص داده است.

رب انار ترش گیلان

طبع رب انار بر اساس طعم آن متفاوت می باشد به طوریکه رب انار شیرین دارای طبع سرد و معتدل می باشد، اما رب انار ترش گیلان دارای طبع سرد و تر می باشد، در حالی که رب انارهای ملس دارای طبع سرد می باشند، اصولا رب انارهایی که طعم ملس دارند مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. انار یکی از میوه هایی است که دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد به طوری که در هر 100 گرم انار حدود 240 تا 250 میلی گرم پتاسیم، حدود 3 تا 5 گرم فیبر، 13 تا 15 میلی گرم ویتامین سی، 80 تا 85 درصد آب و حدود 45 تا 50 کیلو کالری انرژی یافت می شود، همچنین باید در نظر داشته باشید که در این محصول مقدار زیادی آهن وجود دارد. اول از همه اینکه رب انار فاقد قند مضر می باشد از همین رو مصرف آن برای افراد دیابتی هیچ مشکلی نداشته و این افراد بدون محدودیت می توانند از این محصول استفاده کنند.

رب انار ترش گیلان

رب انار شیرین

یکی از خورشت های محبوب و مغذی در ایران، چلو خورشت آلو اسفناج با گوشت مرغ و رب انار شیرین می باشد که از عطر و طعم بسیار خوشمزه ای برخوردار بوده و مواد معدنی فراوانی را در خود جای داده است. خورشت آلو اسفناج همواره هم با گوشت و هم با مرغ تهیه می شود البته قابل ذکر است که آلو اسفناج اصلی معمولا با گوشت درست می شود ولی آنچه در این خورشت لذیذ بسیار حائز اهمیت است آلوهای خوشمزه و وسوسه انگیز می باشداین خورشت به دلیل داشتن اسفناج خواص فراوانی دارد زیرا از مهم ترین فواید اسفناج کوهی، می توان به محافظت از بدن در مقابل سرطان، محافظت از استخوان ها، چشم، پوست و تقویت ایمنی بدن اشاره کرد.

ادامه مطلب  اگر شما یک فرد میلیونر بودید چه روشی را پیشنهاد میکردید

رب انار شیرین

رب انار صنعتی پره دار

باورمردم این است که خرید و فروش رب انار صنعتی پره دار عمده سود بیشتری دارد که با قیمت های پایین تر و ارزان تری خرید و فروش میشود. این باوردرست است زیرا تامین کنندگان این محصول هزینه های کمتری را می پردازند تا با غلظت بالا، محصول مرغوبی را به مردم عرضه کنند. کارخانه جات رب انار را در ظروف یک، دو و چند کیلویی بسته بندی می کنند و در انبارهای خود نگهداری می کنند تا درصورت لزوم وارد بازارکنند کارخانه ها فراورده های خود را مثل رب انار، لواشک و محصولات دیگر خود را به طورعمده  بطورمستقیم به مشتریان خود ارائه می دهند. روزانه برخی شرکتها محصولات را از درب کارخانه خریداری کرده و به مراکز پخش عمده می برند تا فروشگاه ها آنها را درجایگاه مخصوص به دید انظار بگذارند و مردم اقلام مصرفی خود را خریداری کنند.

رب انار صنعتی پره دار

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *