ایده ای جالب که مرا میلیاردر کرد

ایده ای جالب که مرا میلیاردر کرد

چندی پیش تا قبل از وردم به زمینه کنسرو دخل و خرجم جور در نمیامد تا اینکه با یک ایده جالب توانستم یک تاجر خوش آوازه در زمینه کنسرو شوم که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد.

کنسرو

انواع کنسرو خوراکی با بهترین قیمت از بهترین برند های موجود در بازار در اين مواقع بهترين انتخاب هستند و به شما كمك مي‌كنند كه با هزينه‌اي مناسب، در كوتاه‌ترين زمان ممكن يك پذيرايي خوشمزه و آبرومندانه انجام دهيد.

كنسروها دسته‌اي از غذاهاي آماده هستند كه نسبت به فست فودها بسيار سالم‌ترند؛ از اين رو انتخاب مناسبي براي كساني كه زمان كافي براي غذا پختن ندارند، مي‌باشند.

برندهاي مختلفي از كنسروها در بازار وجود دارند. همچنین هر برندی انواع مختلفی از کنسروها را تولید می‌کنند. در گذشته تنها کنسروهای موجود در بازار تن ماهی و خوراک لوبیا چیتی بودند اما امروزه تنوع کنسروها بسیار بالا رفته و دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته است.

مروزه کنسروهای مختلفی در بازر وجود دارند و خریداران و علاقمندان به غذاهای کنسروی می‌توانند برای یک وعده غذایی خود و یک پذیرایی کامل، از این کنسروها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فردی قصد داشته باشد که یک سفره رنگین با استفاده از غذاهای دریایی داشته باشد، می‌تواند از انواع کنسروهای آماده استفاده کند.

کنسرو

کنسرو برگ مو

برای تولید کنسرو برگ مو ابتدا باید برگ مو را خوب بشویید و بعد در یک آبکش قرار دهید تا کاملا آب اضافه برگها خشک شود، در یک قابلمه جداگانه مقداری آب و سرکه و نمک را بریزید و روی شعله قرار دهید تا بجوش آید و سپس قابلمه را کنار بگذارید.

ادامه مطلب  چگونه به سادگی درآمد میلیاردی کسب کردم

در قابلمه ای دیگر مقداری آب را بجوش بیاورید و زیر شعله را خاموش کنید و برگهای شسته شده را داخل آن بریزید و درب قابلمه را برای مدت ده دقیقه ببندید تا رنگ برگها کاملا تغییر نماید.

در این هنگام برگها را از آب خارج و اجازه دهید تا سرد شود و بعد در تعداد پنج تا ده تایی به صورت منظم روی هم قرار دهید و به آرامی برگها را رول و داخل شیشه کاملا تمیز و بدون چربی درب دار  قرار دهید.

زمانی که شیشه کاملا از برگ مو پر شد آب، سرکه و نمکی را که آماده کرده بودید و دیگر سرد شده را به آرامی به محتویات شیشه اضافه کنید و در نهایت درب شیشه را محکم ببندید.

برای اطمینان از سلامت ماندن برگها می توان قابلمه ای را پر از آب کرد و بجوش آورد و شیشه را برای زمانی کوتاه داخل آب در حال جوش قرار داد و در نهایت شیشه را خارج و اجازه داد تا خوب سرد شود و حاصل کار را در یخچال یا جایی خنک نگهداری نمود.

کنسرو برگ مو

کنسرو لوبیا

کنسرو لوبیا و قارچ یک طعم بی نظیر و متفاوتی دارد که استفاده از آن در انواع غذا ها می تواند تغییر شگفت انگیزی در طعم و مزه ی غذا ایجاد کند.

استفاده از غذاهای کنسرو شده و آماده مانند کنسرو لوبیا می تواند در دنیای امروزه که اکثر افراد وقت و یا انرژی لازم برای تهیه غذا را ندارند بسیار مفید باشد.

کنسرو لوبیا دارای خواص و فواید بی شماری است که سلامت بدن را تضمین کرده و به بدن در مقابله با انواع بیماری ها کمک می کند.

ادامه مطلب  فقر از زندگی من برای همیشه پاک شد

لوبیا منبع غنی روتین است و می تواند بهترین جایگزین گوشت باشد.هم چنین فیبر لوبیا نیز موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده و از بروز سرطان روده پیشگیری می کند.

انواع ویتامین ها و مواد معدنی مانند مس ، پتاسیم ، منگنز و غیره را می توان در لوبیا یافت. مصرف لوبیا موجب جلوگیری از افزایش فشار خون، تقویت استخوان ها ، کاهش کلسترول خون ، تقویت حافظه سم زدایی از بدن و کاهش وزن می شود.

کنسرو لوبیا

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *