اگر خلاق هستید با این محصول ثروتمند شوید

اگر خلاق هستید با این محصول ثروتمند شوید

افراد خلاق همیشه می توانند برای خود بهترین امکانات را ایجاد کنند، اگر شما هم خلاقیتی دارید ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با بهترین محصولات پارچه به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

پارچه جین کجراه

پارچه جین کجراه ترکمنستان محصولی منحصر به فرد است که در صنعت تولید پوشاک خیلی پرکاربرد می باشد.

این محصول به اندازه ای مرغوبیت دارد که می تواند در دوخت لباس های زنانه و مردانه و حتی بچه گانه به کار رود.

این محصول که در ترکمنستان تولید می گردد دارای یک ویژگی فوق العاده می باشد و آن هم نرمی شگفت انگیزی است که این نمونه های با کیفیت پارچه دارا می باشند.

شما می توانید از سراسر ایران این نمونه های محصول ترکمنستان که بسیار محبوب می باشند را سفارش دهید.

از آن جایی که این پارچه ها در شهرهای مختلف ایران در بین مردم شناخته شده هستند مشتریان زیادی را به سوی خود فرا می خوانند.

از این رو مرکز ارائه دهنده آنلاین در تلاش است که از سایت تخصصی خود استفاده نماید و با این روند پارچه های مورد نیاز مردم را به سطح ایران ارسال کند. در این صورت افراد خریدار می توانند از نقاط مختلف کشور ما اقدام به سفارش این محصولات مطلوب و زیبا نمایند.

پارچه جین کجراه

پارچه چرم مصنوعی مبلی

پارچه چرم مصنوعی مبلی از جنس الیاف طبیعی و مصنوعی و پارچه هایی از جنس ابریشم پشم که همه اینها الیاف طبیعی می باشند اما اگر دقت کرده باشید پارچه هایی از جنس پلی استر و غیره هم که به آنها الیاف مصنوعی می گویند در بازار زیاد هستند.

ادامه مطلب  کسب ثروتم با تولید دمپایی اتفاق افتاد

از انواع مختلف پارچه مبلی مانند پارچه ای که الیاف مصنوعی دارد و یا چرم و غیره می باشد. طبق سلیقه می توانید یک نوع را برای مبلهای خود برگزینید.

گذشته های بسیار دور پارچه رو مبلی چرم رواج زیادی داشته است و طرفداران بسیاری را برای خود جذب کرده است زیرا پارچه چرم به دلیل نوع جنسی که دارد بسیار بادوام و زیبا بوده است و مبلهایی که از این نوع پارچه تولید می شوند جزء مبلهای بسیار شیک و لوکس بودند و به شدت توجه به مردم را این نوع مبلها به خود جلب می کردند. 

پارچه چرم مصنوعی مبلی

 پارچه حریر

امروزه با پیشرفتهای چشمگیر صنعت نساجی تنوع گسترده ای در مورد انواع پارچه حریر وجود دارد بنا بر این برای نیازها و سلایق افراد مختلف در مورد انتخاب نوع پارچه حریر از نظر جنس، طرح و رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

پیش از این گفته شد که پارچه های حریر دنیای بزرگی داشته و از جنبه های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و پارچه حریر ساده از اولین تولیدات این جنس خاص بوده و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و در عین سادگی طرفداران بیشماری را به سمت خود جلب می کند.

دلیل پرفروش بودن و محبوبیت و حریر کاملا قابل توجیه است چرا که این نوع پارچه جنس فوق العاده ای داشته که بافت و طرح ساده و زیبای آن در تهیه انواع لباسها کاربرد داشته، خوش دوخت بوده و تن خور عالی دارد.

ویژگی بارز دیگری که پارچه های حریر ساده دارند دوام خوب آنها است که به دلیل الیاف و روش خاص نساجی این نوع پارچه بسیار با کیفیت و با دوام بوده و پس از دوخت حتی اگر به صورت مکرر شسته و استفاده شود به راحتی پرز پرز، نخ نما، لوس، دفرمه، بی رنگ و رو، کهنه و غیره نمی شود.

ادامه مطلب  15 روش ثروتمند شدن در ایران

پارچه حریر

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *