دستگاه سورتینگ میوه خانگی

انتخاب دستگاه سورتینگ دست دوم از بازار

دستگاه سورتینگ میوه انواع مختلفی در بازار دارد. دستگاه سوزتینگ میوه بادله خانگی یکی از انواع این دستگاه است که برای کسب و کارهای کوچک مناسب تر می باشد. سورتینگ کلمه ای انگلیسی می باشد به معنی مرتب کردن و دسته بندی و عملی است که در آن محصول مورد نظر بر اساس پارامترهایی دسته بندی و جداسازی می شود. سورت کردن میوه جات به معنی سایزبندی آنها براساس اندازه، رنگ و برخی پارامترهای دیگر می باشد.

بوسیله سورت کردن میوه جات درجه یک و با کیفیت را از مابقی میوه ها جدا می کنند که همین امر در بحث قیمت گذاری میوه هم تاثیر گذار است. دستگاه سورتینگ میوه در بسیاری از صنایع مرتبط کاربرد دارد برای مثال در کارخانجات تولیدی میوه خشک، بسته بندی میوه، بسته بندی خرما و زیتون و … مورد استفاده قرار می گیرد.

انتخاب دستگاه سورتینگ دست دوم از بازار

در مرکز آراد برندینگ انواع دستگاه سورتینگ میوه به صورت نو و دسته دوم با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. برای خرید این محصولات می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از طریق خرید اینترنتی بدون حضور در محل اقدام به ثبت سفارش کنید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید این محصول را با مراجعه به این سایت تهیه کنید و با تماس با مشاوران سایت راهنمایی های لازم را در خصوص تهیه محصول مورد نظر خود دریافت نمایید.

دستگاه سورت مرکبات

می توان به جرعت گفت که یکی از دستگاه هایی می تواند بسیار در وقت و زمان صرفه جویی کند استفاده از این دستگاه های سورت مرکبات می باشد چرا که باعث سرعت در روند کار می شود و باعث می شود تا مرکبات و میوه ها در انبار ها کمتر بماند و کمتر دچار خرابی و فاسد شدن شود.

ادامه مطلب  سرکه زندگی مرا از بی پولی به ثروت رساند

برخی از این دستگاه ها قابلیت این را دارند که بر اساس وزن و حجمی که مرکبات دارا می باشند دسته بندی هایی را انجام می دهد که باعث می شود هر بسته بندی به صورت منظم و در یک اندازه باشد.

بسیاری از افرادی که توانایی تهیه دستگاه سورتینگ مرکبات را به صورت آک ندارند می توانند آن را به صورت دست دوم تهیه کنند که به همان میزان دارای کارایی می باشد؛ البته دقت داشته باشید که برای تهیه نوع دست دوم آن باید به همراه خود یک متخصص را همراه داشته باشید که کالا دچار ایراد نباشد.

با پیشرفت علم این دستگاه ها نیز به اندازه خودشان پیشرفت داشته اند به طوری که برخی از مدل های بالا تر آن قادر هستند از روی رنگ مرکبات آن ها را دسته بندی کنند.

دستگاه سورت مرکبات

بسیاری از دستگاه سورتینگ دست دوم  دارای انواع مختلفی می باشند که قبل تر هم گفته شد به گونه ای که یکسری از طریق رنگ، اندازه، وزن و یکسری دیگر با تمام دارا بودن قابلیت تمیز کردن مرکبات و دسته بندی را نیز دارد؛ معمولا این دستگاه درون خودشان دارای یک دوربین و سنسور هستند کی می توانند به راحتی آنچه را که باید تشخیص دهند که به آن نوع اپتیک می گویند.

این دستگاه های سورتینگ مرکبات دارای انواع و کارایی های متنوعی هستند و به طبع دارای قیمت های مختلفی هم می باشند

همچنین این دستگاه ها علاوه بر دسته بندی می توانند با همان نظم به بسته بندی این محصولات بپردازند که این روز توانسته است جای بسیاری از نیرو های انسانی را به خود اختصاص دهد تا صاحب تولیدی دیگر مجبور به پرداخت چندین نیرو را به طور همزمان نداشته باشد.

ادامه مطلب  روشی که درمیلیونرشدنم تاثیر به سزایی داشت.

دستگاه سورتینگ میوه خانگی

 

از مدلهای کوچک تر این دستگاه میتوان به دستگاه سورتینگ میوه خانگی اشاره کرد.  این دستگاه برای کسب و کارهای کوچکتر مناسب تر و مقرون به صرفه می باشد.

از مدل های دیگر این دستگاه نوع نواری و دوار آن می باشد که از پرکاربرد ترین و رایج ترین نوع دستگاه سورتینگ می باشد. کار جداسازی و سورتینگ در این دستگاه بر اساس حجم و اندازه میوه انجام می شود.

سورتینگ های دوار دارای یک استوانه افقی می باشد که در آن میله های افقی کوچکی قراردارد که با فاصله مشخصی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. میوه ها پس از وارد شدن به استوانه بر اساس حجم از بین میله ها عبور کرده و به صورت سورت شده دسته بندی می شوند. این مدل از سورتینگ به طور معمول شامل 4 و یا 5 خروجی می باشد.

دستگاه سورتینگ میوه خانگی

برند های مختلفی کار ساخت این دستگاه را انجام می دهند و شرکتهای سازنده دستگاه سورتینگ میوه نمونه های مختلفی از این محصول را روانه بازار می کنند. سورتینگ های نواری برای سایز بندی انواع میوه جات، خرما، زیتون و غیره استفاده می شود.

این دستگاه ها به گونه ای ساخته شده اند که دارای نوارهایی هستند و با فاصله های معیین در کنار یکدیگر قرار دارند و  محصولی که بر روی نوار در حال حرکت است پس از طی کردن مسیر در اندازه های مختلف دسته بندی می شود. این نوع دستگاه معمولا دارای 4 تا 6 خروجی هستند.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *