پارچه مبلی مخمل

نیاز پارچه مبلی کنفی در کشور

رنگ بندی و بافت و میزان مقاومت با هم تفاوت دارند، پارچه ها از نظر قیمتی با همدیگر متفاوت هستند به دلیل جنس تنوع رنگی و از نظر طبیعی و مصنوعی بودن آنها متفاوت می باشد و انواع مختلفی از پارچه های رومبلی مانند کتان گلیم جاجیم مخمل ساتن و غیره خواهیم پرداخت.

پارچه رومبلی نخی از رایج ترین انواع پارچه با الیاف طبیعی مورد استفاده می باشد که این پارچه ها چند ویژگی مثبت و منفی در کنار همدیگر دارند مهمترین ویژگی مثبت پارچه های نخی را می توان به مقاومت و دوام بالا و همچنین نرمی و لطافت آن ها اشاره نمود و به همین دلیل این نوع پارچه ها را برای مبل های راحتی استفاده می شود و برای مبل های استیل گزینه مناسبی نمی باشد البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه پارچه های طبیعی نخ در این پارچه ها به راحتی چروک و وجهه جالبی برای مبل ندارد.

نیاز پارچه مبلی کنفی در کشور

از گذشته تا به امروز پارچه حریر برای مصارف مختلفی به ویژه دوخت لباس مورد استفاده قرار می گرفته است اما امروزه از نمونه های باکیفیت و تراکم بالای آن برای پارچه مبلی استفاده می شود. طرح و نقشهای متنوعی برای این نوع پارچه ها وجود دارد و به جرات می توان گفت در حال حاضر این نوع پارچه برای روکش مبل یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

مجموعه آراد برندینگ در زمینه فروش پارچه های مبلی ایرانی و خارجی فعالیت می کند و تنوع بی نظیری در محصولات خود دارد، به شما مشتریان عزیز توصیه می شود با مراجعه به سایت به دقت محصولات مختلف را بررسی کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر اقدام به ثبت سفارش کنید.

ادامه مطلب  با این محصول حسابت و پر پول کن

پارچه مبلی مخمل

 

درحال حاضر جنس مخمل برای انتخاب پارچه های مبلی بسیار متداول است زیرا این نوع پارچه بسیار مقاوم بوده است و چروک نمی شود. اما در مقابل با توجه به جنس آن گرم می باشد و برای فصل تابستان مناسب نمی باشد ولی با توجه به رنگ بندی متنوعی که دارد به راحتی می توان آن را با سایر وسایل خانه مثل پرده و فرش ست نمود. شست و شوی این سبک پارچه ها سخت می باشد و در صورت کثیف شدن لکه ها بر روی آن سخت تر پاک می شود اما برای مبل سلطنتی این نوع پارچه مناسب تر می باشد.

پارچه مبلی مخمل

کیفیت و دوام بالای پارچه مبلی کنفی مهم ترین مزیت این سبک پارچه می باشد به همین دلیل افراد متخصص در این زمینه توصیه می کنند برای اینکه یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید از این سبک پارچه خریداری کنید.. تنوع مبلمانهای کنفی بسیار زیاد می باشد به همین دلیل می توان از مدلهای مختلف آن برای قسمتهای مختلف منزل خود خریداری کنید. یکی دیگر از مزیتهای مبلمان کنفی قیمت مناسب آن می باشد، نرخ فروش این محصول با توجه به کیفیت خوبی که دارد اصلا قابل مقایسه نیست و افراد با هرمیزان توان مالی می توانند یکی از مدلهای آن را خریداری کنند.

 

پارچه مبلی طوسی

یکی از رنگ های زیبا پارچه مبلی طوسی و طبیعی ابریشم 100% ابریشم به ندرت یافت و یا پیدا نمی شود به دلیل قیمت گران آن خریداران کمتری دارد با توجه به برق بودن پارچه ابریشم و زیبایی یکی از گزینه های مناسب برای مبل استیل به شمار می‌رود که با توجه به از تنوع رنگ های زیاد با پارچه ابریشم مقاومت آنها نیز در برابر سایدگی مطلوب می باشد.

ادامه مطلب  آموزش رسیدن به موفقیت و خوشبختی

اما از رنگ های پر طرفدار در پارچه مبلی طوسی آبی است که محبوب ترین پارچه، پارچه مخمل که در صنعت پرده و ساخت مبل استفاده می شود، پارچه چرم مبلی مخمل نرمی و لطافت هنگامی که دستان روی مبل می کشید نرمی پوست تان را احساس کرده و از نشستن و روی مبل با پارچه مخمل لذت می برید.

پارچه مبلی طوسی

رنگ های جذاب و پر طرفدار در پارچه مبلی تیره می باشد و یکی از پارچه های مبلی چرم بیشتری در اداره ها شرکت ها و غیره استفاده می شود و حتی امروزه با توجه به صنعت تغییر دکوراسیون و مد در خانه ها شاهد مبل های چرمی هستیم از خوبی های پارچه روی چرم که ماندگاری بسیار بالایی دارد که از نظر ظاهر و زیبایی بسیار لوکس می باشد و به راحتی قابل شستشو می باشد یعنی اگر لکه بر روی مبل بیفتد تنها با یک پارچه مرطوب می توان هر لکه و کثیفی را از چرم از بین برد و خوبی و پارچه چرم این است که رنگش ثابت و تغییر رنگ نمی دهد اما نسبت به بقیه پارچه ها قیمت نسبتاً گیاهانی دارد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *