ارزش غذایی لوبیا چیتی تازه شمال عمده

ارزش غذایی لوبیا چیتی تازه شمال عمده

توضیحاتی که به صورت طبقه بندی شده در مورد محصولی ارائه می شود را جدول ارزش غذایی می نامند و لوبیا چیتی نیز دارای این جدول می باشد.

لوبیا چیتی ریشه ای اسپانیایی دارد و به معنی نقاشی شده می باشد و به دلیل داشتن پروتئین و فیبر از محبوبیت بالایی برخوردار است، همچنین فیبر موجود در این محصول در درمان یبوست بسیار موثر می باشد، سبب تنظیم سطح کلسترول خون و از بیماریهای قلبی جلوگیری می نماید.

به علت فیبر بالایی که دارد موجب تنظیم قند خون و گلوکز خون را تنظیم می نماید و لوبیا چیتی محبوب ترین نوع لوبیا می باشد که توسط  بیشتر مردم خورده می شود و در بین انواع لوبیا بالاترین جایگاه را به خود اختصاص داده است.

ارزش غذایی لوبیا چیتی تازه شمال عمده

لوبیا چیتی لوبیاهای مایل به قهوه ای به رنگ قهوه ای مایل به زرد و بیضی شکل هستند و در انواع نرم، خامه ای، آجیلی و خاکی هستند و برای بوریتو، فاهیتا، تاکو، کوسادیلا عالی هستند پس مشاهده می کنید که لوبیا چیتی ارزش غذایی بالایی دارد و باید به آن توجه بیشتری دارد.

اکثر ما به دنبال این هستیم که چیزی که می خوریم چقدر مفید است و در مورد لوبیا چیتی خام هم اولین سوالی که پرسیده می شود این است که چقدر پروتئین دارد.

همانطور که بالاتر به آن اشاره نمودیم لوبیا چیتی حاوی ۱۵ گرم پروتئین می باشد.

لوبیا چیتی را می توان در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان لوبیا خشک یا کنسرو لوبیا تهیه کرد و بسیار مقرون به صرفه، آسان برای تهیه و مغذی است.

ادامه مطلب  گره زندگی ام را  خرما باز کرد

لوبیا چیتی نوعی پروتئین گیاهی فاقد کلسترول و گلوتن، گیاه‌خواری است و آن را به یک ماده متداول در بسیاری از غذاهای شور و شیرین استفاده می کنند.

 

قیمت لوبیا چیتی عمده

تاثیر بسته بندی در قیمت لوبیا چیتی کیلویی بسیار زیاد است و هر چه بسته بندی با کیفیت تر و محکم تر و جذاب تر باشد قیمت آن هم بیش تر می شود و هم چنین اگر خرید شما به صورت فله ای باشد قیمت آن پایین و اگر خرید شما به صورت بسته بندی شده باشد قیمت آن بالا تر می رود.

در هنگام خرید لوبیا چیتی توجه داشته باشید تا از محصولات ارگانیک خریداری نمایید زیرا محصولات ارگانیک بسیار سالم و طبیعی هستند، یعنی در تولید و کشت آن ها از هیچ گونه ماده ی شیمیایی و سم و کود و ماده ی مضر استفاده نشده است.

قیمت لوبیا چیتی عمده

امروزه در بسته بندیهای چند گرمی نیز به فروش می رسد و حتی به صورت کیلویی و فله ای نیز می توانید آن را خریداری کنید، همچنین می توانید بهترین خرید لوبیا چیتی عمده را نیز به صورت اینترنتی تجربه نمایید.

بنابراین بسیار سالم هستند و خواص آن ها دو چندان می‌شود، در کارخانه ها نیز آن‌ها را پاک می کنند و بسته بندی می کنند و بر روی بسته بندی ها قیمت و تاریخ تولید و تاریخ انقضا خورده می‌شود و سپس روانه‌ی بازار شده و به فروش می رسد که روز به روز بر تعداد مشتریان آن ها نیز افزوده می‌شود زیرا همه ی افراد به کیفیت بالا و قیمت پایین این محصول پی برده اند و در هنگام خرید به تاریخ و شرکت آن توجه زیادی داشته باشید تا یک محصول با کیفیت را تهیه کنید.

ادامه مطلب  سرمایه میلیاردی که از کنسانتره به دست آوردم

 

لوبیا چیتی شمالی

شما می توانید از لوبیا چیتی شمالی انواع غذاهای خوشمزه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید یکی از خوراک های پر طرفدار که از این نوع لوبیا درست می شود، خوراک لوبیا چیتی می باشد.

برای تهیه این خوراک کافی است مقداری از لوبیاهای چیتی را به مدت یک روز بخیسانید، خیساندن لوبیاها باعث می شود تا ماده نفاخ آن توسط مولکولهای آب هیدرولیز شوند و از بین بروند.

در مرحله بعد باید لوبیاها را بپزید، پس از اینکه لوبیاها نیم پز شدن طبق سلیقه خود می توانید قارچ، سیب زمینی و گوجه فرنگی نگینی شده را به آن اضافه کنید در مرحله آخر نمک، ادویه، رب و انواع چاشنی ها را می توانید به آن بیافزایید. غذای شما آماده است، نوش جان.

لوبیا چیتی شمالی

اگر شما قصد تهیه لوبیا چیتی تازه شمال به صورت عمده دارید می توانید این محصولات را در کیفیتهای متنوع و انواع ایرانی و خارجی در اوزان مختلف از مراکز عرضه خریداری کنید برای اینکه بتوانید حبوبات فله را به قیمتهای مناسب خریداری کنید به بازرگانی ها و فروشگاه های بزرگ سطح شهر مراجعه کنید.

شما می توانید لوبیا چیتی را در انواع مارکهای ایرانی و خارجی در بسته بندیهای 900 گرمی از فروشگاه های شهر قم خریداری کنید یکی از مارک های خارجی انواع حبوبات ها جک می باشد که محصولی با کیفیت و با بسته بندی شکیل می باشد، محصولات ایرانی و خارجی تفاوت آنچنانی در کیفیت با یکدیگر ندارند.

در محصولات خارجی به بسته بندیها توجه زیادی می کنند. بسته بندی مناسب سبب افزایش ماندگاری محصولات می شود و توجه افراد را در مغازه به خودشان جلب می کنند و از این طریق سبب فروش بیشتر محصولات می شوند.

ادامه مطلب  ثمره ای که شغلم برای من داشت ثروتم بود

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *