بادام زمینی خام با پوست

چطور در مسیر موفقیت قدم بگذارم؟

برای اینکه بتوانید در مسیر موفقیت و پولدار شدن قدم بردارید شما باید بتوانید در یک حوزه مناسب با بازار داخلی و خارجی خوبی فعالیت  کنید من حوزه بادام زمینی را به شما معرفی می کنم زیرا خود من توانستم با فعالیت در این حوزه در زمان کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته باشم.

بادام زمینی سرخ شده

بادام زمینی سرخ شده طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد. بادام زمینی نیز بسیار مغذی است. آنها شامل بسیاری از مواد مغذی ضروری و منبع عالی از منگنز، نیاسین و غیره هستند و طبق آنچه در این بخش از سلامت نمناک می خوانید منبع خوبی از ویتامین E، اسید فولیک، فیبر و فسفر است. بادام زمینی ها برای 8 ماده مغذی ضروری، مانند کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان و غیره شناخته می شوند. در خانه بسیاری از هندی ها بادام زمینی وجود دارد و به عنوان میان وعده مصرف می شود.

بادام زمینی سرخ شده

بادام زمینی خام با پوست

بادام زمینی خام با پوست آنها حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی هستند که وقتی آب‌پز می شوند، فعال تر می شوند. جنیستئین و آنتی اکسیدانی به نام بیوچنانین خسارت ناشی از رادیکال های آزاد در پوست را درمان می کند. بادام زمینی باعث می شود جوان تر به نظر برسید. پوست بادام زمینی منبع بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند و دارای محتوای بالای فیبر رژیمی هستند. انواع مختلف پوست بادام زمینی، حاوی مقدار زیادی مواد مغذی هستند. اضافه کردن کره بادام زمینی به رژیم غذایی روزانه می تواند محتوای غذایی را افزایش دهد. بادام زمینی با خواص متعددی برای سلامتی همراه است اما در عین حال حاوی مواد ضد تغذیه‌ای نیز هست که جذب برخی مواد مغذی را مختل کرده و ارزش غذایی آنها را کاهش می‌دهد. از جمله‌ی این مواد می‌توان به اسید فیتیک اشاره کرد که تقریبا در تمام دانه‌ها، مغزها، غلات و حبوبات وجود دارد و در بادام زمینی میزان آن 0.2 تا 4.5 درصد است.

ادامه مطلب  آگاهانه پول خرج کردم و به ثروت رسیدم

بادام زمینی خام با پوست

بادام زمینی روکش دار فله ای

فراوانی آهن و کلسیم موجود در کره بادام زمینی مهمترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آنها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند. بادام زمینی روکش دار فله ای سرشار از نیاسین است و افرادی که غذاهای غنی از نیاسین (ویتامین B3) مصرف می کنند، کمتر دچار اختلالات مربوط به حافظه، نظیر بیماری آلزایمر می شوند. نیاسین در کره بادام زمینی وجود دارد به بهبود چنین سلول های عصبی کشنده، کمک می کند. خطر آلوده شدن بادام زمینی به آفلاکتوسین بستگی به نحوه‌ی ذخیره‌سازی آن دارد. در شرایط گرم و مرطوب، به ویژه در مناطق گرمسیری، این مشکل بیشتر است. با خشک کردن درست بادام زمینی‌ها پس از برداشت و پایین نگه داشتن رطوبت و دما در طول مدت ذخیره‌سازی، می‌توان به طور موثری از آلودگی با آفلاکتوسین جلوگیری کرد.

بادام زمینی روکش دار فله ای

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *