ویتامین ثروت را با پارچه به زندگی ام تزریق کردم

ویتامین ثروت را با پارچه به زندگی ام تزریق کردم

در دوران دانشجویی تصمیم گرفتم بر روی پاهای خودم بایستم و پیش از رفتن به سربازی کسب و کار پولسازی را برای خودم دست و پا کنم، در این میان با تجارت نوین آشنا شدم که با پول مشتری به عنوان سرمایه کار راه می اندارند و برای من که سرمایه زیادی نداشتم بهترین گزینه بود، سرانجام با شروع فعالیتم در حوزه پارچه به درآمد بالا و میلیاردی رسیدم و توانستم سربازی را بخرم و قبل از آن که مدرک تحصیلی ام را بگیرم به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

پارچه اسپان باند

ممکن است شما تا به حال اسم این پارچه اسپان باند را نشنیده و یا با کارایی های مختلف آن آشنا نباشید، این نوع پارچه از بافت تار و پود تشکیل نشده و فرآیند تولید آن به شکل بی بافت می باشد و همچنین قیمت پارچه اسپان باند به دلیل بافت ظریف آن کمی گران می باشد.

تولید این پارچه تقریبا از یک قرن پیش آغاز شده و با گذشت سال های بسیار، در تولید این محصول تغییراتی ایجاد شده است.

فرآیند تولید اسپان باند با ذوب پلی پروپلین در دستگاه اکسترودر آغاز شده و طی گذر از مراحل مختلف، فیلامنت های تولیدی کش داده شده و اسپان تولید می شود.

پارچه کرپ فلورانس

بسیاری از فرهنگها این شکل از پارچه را در مرحله ‌ای از توسعه پذیرفته ‌اند و می توان آن را تاریخچه پارچه کرپ محسوب کرد، پارچه کرپ در تاریخ تمدن بشری منحصر به فرد نیستند. پارچه کرپ فلورانس هنوز توسط زنان ارتدوکس یونانی برای عزاداری استفاده می شود و با توجه به نوع، قیمت پارچه کرپ فلورانس متفاوت می باشد.

ادامه مطلب  با داشتن ذهنی خلاق آهنربای جذب پول شوید

فرهنگهای مختلف شبه قاره هند در قرن نوزدهم کرپ را در ساحل رایج کردند همچنین، در روژاوا، در قرن 19، کرپ گسترش یافت.

پارچه کرپ دنیای مد را طوفانی کرده است و پارچه ‌های کرپ امروزی که در اصل از ابریشم ساخته شده‌اند، می‌توانند از مواد در دسترس مانند پنبه، ویسکوز دوخت و تهیه شوند.

پارچه بیمارستانی اصفهان

پارچه بیمارستانی اصفهان یکی از پر مصرف ترین پارچه های تولیدی می باشد که به علت ویژگی های خاص خود، نقش مهمی را در تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی به عهده دارد و به دلیل حساسیت ویژه ای در تولید آن وجود دارد قیمت پارچه بیمارستانی اصفهان  بسیار گران می باشد.

از کاربردهای مختلف این پارچه ها می توان به تولید لباس برای کادر درمان و بیماران اشاره نمود. همچنین این محصولات در تولید روتختی، پرده، ملحفه، گان جراحی، کلاه، ماسک و سایر محصولات مورد نیاز در این محیط، مورد استفاده قرار می گیرند.

پاکیزگی محیط بیمارستان و عدم گسترش ویروس و عوامل بیماری زا در این فضا، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و همین موضوع سبب تولید پارچه های بیمارستانی شده است.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *