نحوه خرید مشعل گازوئیلی

نحوه خرید مشعل گازوئیلی

یکی از مهمترین بخشهای هر موتورخانه ای چه قدیمی و چه جدید و مدرن مشعلها هستند که می تواند به خوبی هرچه تمامتر باعث ایجداد انرژی در موتور شود، این مشعلها به مدلهای بسیار متفاوتی تقسیم می شوند که از ان می توان به مشعلهای گازوئیلی اشاره کرد.

مشعلها و اتو پرس مشعل وسیله هایی مکانیکی هستند که به خوبی هر چه تمام تر می توانند با  ترکیب کردن هوا و سوختهایی مانند گاز و گازوئیل انرژی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل کنند، وهمین وظیفه باعث شده است یکی از اصلی ترین تجهیزات موتورخانه ها باشند.

نحوه خرید مشعل گازوئیلی

مشعلها به صوورت کلی به دو صورت فن دار و بدون فن عرضه می شوند مجموعه آراد برندینگ یکی از شرکتهایی می باشد که در این زمینه فعالیت دارد این محصولات که هر کدام می تواند به خوبی وظیفه خود را انجام بدهد، عملکرد مدل فن دار مشعلها به این صورت می باشد که با حسب فرمان ترموستات موتورخانه و یا بویلر و سپس طبق برنامه ریزی مشعل شروع به کار می کند.

در حدود چهل و پنج ثانیه هوادهی می شود، و سپس با ایجاد جرقه هایی که توسط ترانس موتور بوجود امده است و سوختی که از شیر برقی به میزان مورد نیاز به  سمت مشعل می ریزن با احتیاط کامل اتش می گیرد و نفوذ می کند که این موضوع باعث می شود که موتور خانه نیروی مکانیکی را به خوبی هرچه تمام تر تولید کند و باعث می شود که به خوبی انرژی بدون هدر رفت به انرژی مکانیکی تبدیل کن.

ادامه مطلب  خودکار ثروت آفرینی را برایم به ارمغان آور

 

مشعل گازوئیلی اصفهان

شهرهای صنعتی یکی از مشتریان ثابت مشعل گازوئیلی هستند که با استفاده از آن تولیدات مختلفی را آماده کنند و برای عرضه به بازار محصولات خود را تهیه کنند.

اصفهان یکی از مراکز و شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود که نمونه های خانگی و صنعتی این دستگاه را برای مصارف مختلف استفاده می کند.

تمامی صنعتگران در این شهر به این ابزارها برای تولید نیازمند می باشند و از آنجایی که سوخت گازوئیل از لحاظ قیمتی بسیار ارزان می باشد، هزینه های استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه های گازی مشابه بسیار به صرفه می باشد و هزینه های کمتری را برای کارخانجات به همراه دارد.

مشعل گازوئیلی اصفهان

از این رو فروش و عرضه این دستگاه و مشعل گازوئیلی اصفهان در مناطق و شهرهایی که سیستم گاز کشی ندارند بسیار پر سود می باشد و می توان از ارائه این دستگاه ها درامدهای بسیار زیادی بدست آورد.

با استفاده از نمونه های کوچک و خانگی این دستگاه در مناطقی که سوخت گاز وجود ندارد می توان حرارت لازم برای تولید آب گرم مورد نیاز طبخ غذا و یا حرارتهای پخت و پز را ایجاد کرد و همچنین می توان حرارت سیستمهای گرمایش را به وجود آورد.

در مراکز دیگر از مشعل گازوئیلی برای سرخکن، خشک کن و  شستوشو دهنده ها استفاده می شود که در هر کدام از این فرایندها به گونه خاص خود از این دستگاه استفاده می شود.

در صنایع نساجی از دستگاه های مشعل گازوئیلی بزرگ برای اکسید کنندگی و عمل خشک کن استفاده می شود که میزان مصرف بالای گازوئیل آن سبب می شود تا قدرت حرارتی بسیار بالایی داشته باشند.

ادامه مطلب  می توان با این جانور کوچک به ثروتی بزرگ رسید

 

مشعل گازوئیلی کوچک

ازجمله مهمترین مواردی که در زمان خرید مشعل گازوئیلی کوچک یا بزرگ باید به ان توجه کنید کیفت ساخت و دریچه دمپر این مشعلهاست، بیشتر مصرف مشعلهای گازوئیلی برای تامین گرمایش در کوره ها می باشد، همچنین برای دیگهای چودنی و فولادی که با توجه به این که چه میزان الیاژ و درصدی الیاژی کخ دارند در بسیاری از مواقع انها را در کنار مشعلهای گازی یا گوزوئیلی مورد استفاده قرار می دهند،

در بسیاری از موارد ظرفیت حرارتی مشعلهای گازی یا گازوئیلی را بیست درصد از ظرفیت حرارتی دیگ یا کوره بالاتر در نظر می گیرند و این به دلیل امکان ذوب شودن و اتش سوزی می باشد و به همین دلیل بر روی همه انها اعداد را حک می کنند که به خوبی ظرفیت هر مشعل را نشان می دهد.

مشعل گازوئیلی کوچک

یکی از بهترین وسایل حرارتی مشعلهای گازوئیلی می باشند خرید مشعل گازوئیلی این مشعلها به دلیل انکه انرژی کمتری نسبت به مدلهای دیگر نیاز دارند ارزش خرید بسیار مناسبی دارند.

این مشعلها در بازار به دو صورت دست دوم و نو به فروش می رسند ولی همواره بهتر است از مشعلهای گازوئیلی نو برای کار خود استفاده کنید زیرا ارزش خرید بسیار بیشتری دارد، همچنین قیمت دست دوم و نو در مشعلهای گازوئیلی خیلی نیست ولی امنیت خرید مشعل گازوئیلی نو بسیار بیشتر از دست دوم است

زیرا در بسیاری از موارد مشعلهای دست دوم برای ترمیم این مشعلها از مواردی مانند جوشکاری استفاده می کند و همین امکان ان را بسیار زیاد می کند که محصولی نا ایمن را بخرید پس بهتر است از مشعلهای گازوئیلی ای استفاده کنید که از تولیدکنندگان باکیفیت تولید شده باشد و جنس مناسبی داشته باشد.

ادامه مطلب  با شروع یک کار پرسود به درآمد بالا برسید

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *