توت فرنگی گلخانه ای

قیمت توت فرنگی گلخانه ای

همه شما با طعم فوق العاده توت فرنگی آشنا هستید و در زمان خرید آن به عنوان یک میوه خشک بیشتر به انواع توت فرنگی خشک قیمت خرید فروش آن توجه می کنید.

یکی از میوه‌ هایی که مراحل رشد ساده‌ ای دارد توت‌ فرنگی می‌ باشد و کسانی که برای اولین ‌بار تصمیم به کاشت و یا پرورش گیاهان را دارند می‌ توانند برای شروع از این گیاه استفاده کنند چرا که با روشهای مختلفی می‌ توان این گیاه را پرورش داد.

قیمت توت فرنگی گلخانه ای

اسم دیگر توت‌ فرنگی که به تفصیل در سایت آراد برندینگ مورد بررسی قرار گرفته است چیلک، چلم، شالکه و یا چیالک جنگلی است که در آب‌ و هوای معتدل گرم و در خاکهای اسیدی بسیار خوب رشد می‌ کند.

گلهای توت‌ فرنگی در برابر سرما به‌ شدت حساس هستند ولی طعم و عطر آن بر اثر سرما از بین نمی ‌رود.

میوه توت ‌فرنگی تا 300 سال پیش بیشتر به‌ صورت مصرف دارویی بود ولی در قرن 14 در فرانسه توت‌ فرنگیهای وحشی به زمینهای زراعی انتقال یافتند و از آنها به‌ عنوان یک گیاه اهلی استفاده شد.

در جنگلهای شمال ایران نیز توت‌ فرنگیهای وحشی به‌ وفور یافت می‌ شود اما اولین نمونه توت‌ فرنگی در ایران مربوط می‌ شود به زمان اتابک اعظم که از فرانسه به ایران آورد که به آنها توت‌ فرنگی اتابکی گفته می‌ شود.

زمان کشت میوه توت‌ فرنگی فصل بهار و تابستان است اما این موضوع می‌ تواند برای انواع مختلف آن و در کشورهای مختلف جهان متفاوت باشد.

ادامه مطلب  به مدیر آرزوهای خود تبدیل شوید

توت فرنگی گلخانه ای

با توجه به شرایط آب و هوایی بوته های توت فرنگی بیشتر در فصل بهار و تابستان رشد می کنند اما برای آنکه این میوه در دیگر فصلها نیز در دسترس باشد توت فرنگی را در گلخانه نیز با رعایت تمامی اصول علمی و تحت شرایط دمایی مناسب و بدون کود شیمیایی و سموم پرورش می دهند.

بر طبق تحقیقات علمی توت فرنگی گلخانه ای همان املاح معدنی و مواد مغذی موجود در توت فرنگی مزرعه را دارا می شود و برای بهره وری بهتر زیر نظر مهندسان کشاورزی کشت می شود تا با استفاده از دما مطلوب و کودهای ارگانیک گیاهی مانع از خراب شدن توت فرنگی شوند و میوه ای با بهترین کیفیت به دست بیاید.

برای کاشت و پرورش توت فرنگی گلخانه ای می توان از گونه های مختلف آن استفاده کرد که بعضی از آنها زودرس بوده و زمان گلدهی اندکی دارند نمونه های دیگر پوستی براق و اندازه ای متوسط داشته که طعم و مزه فوق العاده آن شما را شگفت زده می کند.

توت فرنگی گلخانه ای

با اطمینان می توان گفت میوه و محصولات گلخانه ای در برابر پوسیدگی، کپک زدن و لکه های سیاه بسیار مقاوم هستند، توت فرنگی گلخانه ای دارای شاخه و برگهای سبز بوده و میوه ای نسبتا کوچک دارد.

با توجه به اینکه تمامی شرایط مناسب برای رشد توت فرنگی در گلخانه ها مهیا می شود بنابراین میزان بازدهی و تولید محصول بیشتر خواهد بود اما بعد از برداشت میوه را در بسته بندی کارتونی و جعبه ای و دردمای مناسب قرار می دهند تا در طولانی مدت کیفیت اولیه خود را داشته باشند.

ادامه مطلب  تولید برگه قیسی در منزل مرا به اوج ثروت رساند

چون مربا توت فرنگی بافتی نرم و پوستی نازک دارد پس برای ماندگاری بیشتر به دمای مطلوبی نیاز دارد براساس اینکه توت فرنگی فرآورده های متنوعی داشته و خواص بی نظیر آن را در کمتر میوه ای می توان پیدا کرد بنابراین بازار فروش این میوه بسیار پر رونق بوده و ما در این مرکز تولیدی بهترین و با کیفیت ترین توت فرنگی رسیده را از گلخانه های مجهز به طور مستقیم و بدون واسطه در تناز بالا به دست مشتریان عزیز می رسانیم.

قیمت توت فرنگی

تازگی و طراوت در تعیین قیمت توت فرنگی تاثیر گذار بوده که باید حتما از مراکز معتبر که مستقیم از باغات آن را خریداری می کنند اقدام به تهیه آن نمایید.

توت فرنگی دارای خواصی بوده که از ایجاد کم خونی جلوگیری کرده و همچنین برای تقویت سیستم‌ ایمنی بدن بسیار مفید می باشد.

قیمت توت فرنگی (1)

یکی از گیاهان بدون کالری توت فرنگی بوده که به دلیل فواید آن جدای از تاثیر گذاری روی قیمت توت فرنگی می تواند به کاهش وزن نیز کمک شایانی کند.

برای برطرف کردن سنگ‌ کلیه جوشانده توت فرنگی و توت خشک معجزه می کند و تسکین دهنده دردهای مفاصل می باشد.

برای رفع مشکلات روده ای می توانید آب توت فرنگی را ناشتا میل کنید و تا شب چیزی نخورید تمام باکتریهای روده تان از بین می رود.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *