قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم

قیمت ایزوگام دولایه دلیجان با روکش آلومینیوم

با فرا رسیدن فصل زمستان بارشهای برف و باران آغاز می شود و اگر ساختمانها عایق مناسبی نداشته باشند به واسطه رطوبتی که در بنا به وجود می آید دچار پوسیدگی و خرابی می شوند.

معمولا ایزوگام پلیمری دو لایه که به صورت پلاستیکی و طرح دار تولید می شود یکی از مناسب ترین عایقهای رطوبت و ضد آب ساختمانها به شمار می رود که همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد می تواند از بنا در برابر خیسی و رطوبت محافظت کند و عمر ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد.

قیمت ایزوگام دولایه دلیجان با روکش آلومینیوم

در گذشته برای این کار از گل و کاه و خاک استفاده می کردند که این کار دوام موقت و پایینی داشت به صورتی که هر ساله باید این عایق بندیها صورت می گیرفت و به دلیل آن که خانه ها و بناها گلی بودند.

با یک لایه روکش گل و کاه سقف خانه عایق بندی می شد تا بارش برف و باران سبب نفوذ آب به درون خانه نشود و پس از چند بار بارش برف و باران کاه و گل قدرت و عایق بندی خود را از دست می دادند.

و باید صاحب خانه برای سال بعد و بارشهای جدید دوباره سقف خانه را عایق بندی می کرد.

بعدها که ساختمانها به صورت آجری ساخته شدند از قیر و گونی برای عایق بندی سقف بام خانه ها استفاده شد که این محصول به نسبت عایقهای قدیمی دوام و قدرت بهتری داشت.

اما در برابر تغییرات دمایی و سایر عوامل ضعفها و محدودیتهایی از خود نشان داد که سبب شد امروزه ایزوگامهای پلیمری ساخته شوند و مورد استفاده های فراوان قرار گیرند.

ادامه مطلب  ثروتم را با این تکنیک رنگ آمیزی کردم

قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم

عوامل متعددی در قیمت گذاری ایزوگام موثر می باشد که این عوامل به ترتیب توضیح داده می شود.

کیفیت ایزوگام:

با توجه به نوع و کیفیت مواد بکار رفته در ایزوگام قیمت این محصول تغییر می کنند.

تعداد لایه ها :

ایزوگام دو لایه نسبت به ایزوگام تک لایه مقاومت و قیمت بیشتری دارد.

ضخامت و وزن :

با توجه به ضخامت و وزن ایزوگام کیفیت عایقی ایزوگام تغییری می کند و قیمت ان نیز تغییر می کند.

پوشش بیرونی:

ایزوگام در دو نوع روکش دار و بدون روکش به بازار ارائه می شود که روکش بیرونی از جنس الومینیوم می باشد و بیشتر در پشت بام استفاده می شود.

طرح روی ایزوگام:

ایزوگام های طرح دار نسبت به قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم قیمت متفاوتی دارد البته ایزوگام طرح دار به زیبا تر شدن سطح عایق شده کمک زیادی می کند .

قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم

نکات مهم در نصب انواع ایزوگام از جمله ایزوگام‌ دمیده:

  1. 1. نصب ایزوگام در فضای کوچک و سر بسته و همچنین در ارتفاع دارای خطرات بیشتری است و در چنین مواردی باید تمام نکات ایمنی را رعایت شود.
  2. 2. اجرای ایزوگام با حرارت و مواد خطرناک سر و کار دارد پس باید از ورود کودکان به محیط کار جلوگیری کرد.
  3. 3. نصب ایزوگام باید در روز های افتابی باشد.
  4. 4. عدم رعایت پروتکل های مربوط به نصب ایزوگام و اجرای ان توسط افراد ناوارد تبعات و هزینه های اضافه رادر بر خواهد داشت.

برای اگاهی بیشتر از خدمات شرکت ایزوگام اسپادان با کارشناسان ما در تماس باشید.

ادامه مطلب  تفاوت فرد ثروتمند و فقیر نحوه استفاده از زمان است

ایزوگام دولایه دلیجان

از سالها پیش منطقه دلیجان به عنوان برترین تولید کننده انواع ایزوگام دو لایه دلیجان در کشور ما شناخته شده بود و تمام مردم این محصولات را به نام این شهر می شناسند و به کیفیت آنها اعتماد کامل دارند.

چون یکی از راه های جلب اعتماد مردم این است که در عرصه تولید محصولات سابقه طولانی داشته باشید و این سابقه نشان دهنده تجربه و تخصص بالای یک برند در ساخت یک محصول می باشد.

که ایزوگام دلیجان این تجربه و تخصص را دارا می باشد و توانسته است به عنوان شناخته شده ترین و مطمئن ترین محصول در فکر و ذهن مردم ایران خود را ثبت نماید.

و از رونق خیلی زیادی هم در بازارهای خرید و فروش سطح کشور ما برخوردار می باشد.

ایزوگام دولایه دلیجان

تولید کننده های ایزوگام دولایه دلیجان علاوه بر تولید و فروش ایزوگام دو لایه، مشاوره و راهنماییهای لازم برای انتخاب یک محصول مناسب را هم نیز به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

و نیروهای متخصصی برای نصب و راه اندازی این محصولات تربیت کرده اند که آنها را در اختیار مردم می گذارند تا آنها را یاری نمایند و به این ترتیب بیش از پیش رضایت آنها را جلب کرده و آنها را به مشتریان دائمی خود مبدل می سازند.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *