آرد سوخاری و پودر سوخاری

قیمت آرد سوخاری و پودر سوخاری و مصارف استفاده آن ها

کنتاکی ها و غذا های سوخاری شده جزء محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاهای دنیا می باشند. با سوخاری کردن غذا ما یک طعم جادویی و شگفت انگیز را در آن به وجود می آوریم، در ادامه ی این مطلب ما قرار است این محصول را برای شما شرح دهیم.

آرد سوخاری یا پودر سوخاری، که از پودر کردن نان های باگت و حجیم خشک شده در تهیه ی آن استفاده می شود و به چند روش می توان آن را درست کرد. امروزه، آرد سوخاری خانگی پولکی طعم دار، در اکثر منازل، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، فست فودی ها به وفور مشاهده می شود.

قیمت آرد سوخاری و پودر سوخاری و مصارف استفاده آن ها

زمانی که در اثر حرات زیاد نان های حجیم شده، برشته می شوند و سپس، آن را به صورت پودر شده در می آورند، این محصل تولید می شود. این پودر را با ادویه های طعم داررا با پودر پیاز، پودر سیر، پودر پاپریکا، فلفل سیاه، دارچین، پودر پرک ذرت، پودر اسپایسی، پودر گرانوله مخلوط کرده و در انواع کتلت، ناگت، کنتاکی و… می توان استفاده کرد و یا مواد را روی آن غلتاند و سپس سرخ کرد. این محصول بین جوانان و کودکان، طرفداران بسیاری دارد و آن را می توان در سایت آراد برندینگ خریداری و تهیه کرده و به مدت یک ماه در فریزر نگه داری کرد.

پیدایش آرد سوخاری برای اولین بار در آمریکا ثبت شد و در تمامی کتاب های آشپزی این کشور رواج پیدا کرد. این محصول، با ترکیب یازده ادویه طعم دار، توانست جایگاه خوبی برای مزه دار کردن انواع ماهی و مرغ پیدا کند و بوی ساری آن هاررا از بین ببرد. آرد سوخاری خانگی، بسیار دستور تهیه ی آسانی دارد و آن را می توان با ترکیبات پودر نان باگت خشک شده و انواع ادویه هایی مانند: پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر پاپریکا و… استفاده کرد.

ادامه مطلب  با کتانی ثروتمند شدن خود را تضمین کردم

 

آرد سوخاری و پودر سوخاری

اینکه آرد سوخاری خوبه یا پودر سوخاری، سوالی است که نمی توان جواب قطعی و واضحی به آن داد، زیرا هر دوی آنها به نحوی و با توجه به نیاز خاصی خوب می باشند. پودر های سوخاری به دلیل مانع شدن از هدر رفت نان بهتر می باشند و همچنین آن ها  از تنوع بالاتری برخوردار می باشند.

آرد سوخاری و پودر سوخاری

تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری در این است که در تهیه ی آرد سوخاری ما مخلوطی از آرد سفید و ادویه را داریم، اما برای تهیه ی پودر سوخاری نیازمند به نان خشک می باشیم. پودر های سوخاری نسبت به آرد از تنوع بالاتری برخوردار می باشند و انواع مختلفی نیز دارند.

شما می توانید پودر سوخاری را آماده خریداری کنید یا آن را در منزل تهیه نمائید. برای تهیه یک پودر سوخاری خوب، نیازمند به استفاده از قسمت های خمیری نان می باشیم که می بایست آن ها را خشک کرده و سپس آسیاب نماییم.

همچنین برای خشک کردن می توانیم از روش های سنتی یعنی در مقابل آفتاب قرار دادن و یا در فر قرار دادن استفاده کنیم. زمانی که نان کاملا خشک و پوک شد آن را آسیاب کرده و کاملا خرد کنید سپس می توانید به آن ادویه های لازم را جهت طعم دار کردن اضافه نمایید و پس از  آن بسته بندی کنید.

 

آرد سوخاری پفکی

آرد سوخاری پفکی، یکی از خوش طعم ترین آرد ها می باشد، شاید دستور تهیه آن کمی دشوار به چشم آید، اما طعم بسیار خوش مزه ای به غذا می دهد. برای پودر آن از محتویات داخل نان باگت استفاده می کنند. دلیل گذاشتن نام پفکی روی آن به خاطر پودر نشاسته ی ذرت آن است، که باعث می شود مواد حالت ترد و برشته پیدا کنند.

ادامه مطلب  روش ثروتمند شدن چیست

برای این که پودر سوخاری پوشش ضخیم تری داشته باشد و حالت ترد تری پیدا کند، می توانید گوشت را چند بار در این پودر بغلتانید. این محصول، به دلیل وجود نشاسته ذرت بسیار مقوی بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و حاوی پروتئین زیاد و املاح ارزشمندی می باشد.

آرد سوخاری پفکی

همنطور آرد سوخاری خانگی برای گوشت شینسل هم استفاه شده که شنیسل از گوشت سرخ شده در چربی تهیه می شود، که با انواع گوشت های قرمز و سفید نظیر: گوشت مرغ، ماهی، بوقلمون و یا گوشت های گوسفندی و گاو می توان آن را تهیه کرد. در حال حاضر، از این غذا در بسیاری از کشورها اسقبال خوبی شده و آن را با پودر سوخاری مخصوص شنیسل تهیه می کنند.

معمولا، پخت آن در هر کشوری متغیر است. آرد سوخاری شنیسل با توجه به ترکیبات خاص هر کشور تهیه می شود.

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *