سشوار حرفه ای بیبی باس نانو

سشوار خوب چه مارکی ؟ (معرفی 30+ مدل با قیمت و لینک خرید)

بهترین مارک سشوار خانگی و حرفه ای کدام است؟ کدام مارک سشوار خوب است؟ اگر قصد خرید سشوار دارید بهتر است به سراغ بهترین مارک سشوار موجود در بازار بروید و بهترین مدل سشوار حرفه ای و خانگی را بخرید که بسته به نوع استفاده و مصرف متفاوت است.

در هنگام خرید سشوار با این مواجه شدم که به اشتباه یک مدل سشوار کم مصرف از برندی نه چندان معروف خریدم اما بعد از مدت کوتاهی استفاده در حین سشوار موها متوجه شدم که سشوار بوی سوختگی می دهد قابل استفاده نیست. و مجبور شد دوباره برای خرید یک سشوار دیگر هزینه کند.

همه دوست دارند زیبا به نظر برسند و برای دیگران جذاب به نظر برسند. موهای زیبا و مرتب برای روحیه بالا و اعتماد به نفس موثر است.

سشوار یکی از اصلی ترین محصولات در گروه لوازم آرایشی است که می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. شاید تا کنون تنها استفاده شما از سشوار این باشد که موهایتان را در دمای بالا سریعتر خشک کنید، اما سشوار نه تنها برای سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن مو طراحی شده است و یکی از ابزارهای مهم در آرایشگری است.

بهترین مارک سشوار حرفه ای کدام است؟

  • براون
  • فیلیپس
  • رمینگتون
  • بابلیس
  • دارک استار
  • گوسونیک

خرید سشوار با توجه به جنس مو

موهای شما منحصر به فرد است. به همین دلیل است که برای اینکه موهایتان به بهترین شکل ظاهر شود به یک سشوار نیاز دارید. چه موهای شما فرهای طبیعی زیبایی داشته باشد یا صاف و براق باشد، به سشوار نیاز دارید. نوع موی خود را در لیست زیر بیابید و با ویژگی های موهای خود آشنا شوید تا بتوانید سشوار مناسب را پیدا کنید و از نتیجه لذت ببرید.

ادامه مطلب  اتو پارس خزر خوبه؟ [15+ مدل پرفروش بازار]

موهای نازک یا نازک

برای جلوگیری از خشک شدن، دمای سشوار را روی کم تنظیم کنید. موهای نازک در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد آسیب می بینند. بنابراین سشوار سرامیکی می تواند برای موهای نازک یا نازک شما مناسب باشد تا با توزیع یکنواخت گرما از موهای شما مراقبت کند.

موی نازک

اگر موهای شما ضخیم است، باید مطمئن شوید که رطوبت به طور کامل از بین رفته است. سشوار را روی حرارت زیاد قرار دهید و با ترکیب سری های غلیظ که در راهنمای آرایشگری زیر توضیح داده شده است، موها را با سشوار خشک کنید. سشوار را دائماً در حال حرکت نگه دارید تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.

سشوار حرفه ای یورولوکس

مو فرفری

اگر موهای شما مجعد است، سشوار یونی یا تورمالین به کاهش موهای ساکن (موهای ساکن) کمک می کند و در نتیجه از فر شدن موها جلوگیری می کند. خوب است بدانید که اصطکاک دو سطح به یکدیگر باعث از دست رفتن الکترون ها و ایجاد بار مثبت در یکی و جذب الکترون و ایجاد بار منفی در دیگری می شود و این فرآیند الکتریسیته ساکن ایجاد می کند.

برای درک ارتباط آن با موهایتان، بدانید که موهای شما فقط دارای بار مثبت هستند، زیرا الکترون ها را به جسمی که می کشید منتقل می کند. در این حالت، رشته ها شروع به مقاومت در برابر یکدیگر می کنند و موها بالا می روند. در این حالت است که سشوار یونی می تواند از حالت استاتیک جلوگیری کند.

موهای کدر

با سشوار با تکنولوژی یونی و تورمالین به موهای کدر و کدر خود براقیت و درخشندگی بدهید. با استفاده از این فناوری می توانید از کوتیکول مو مراقبت کرده و از خشکی و زبری مو جلوگیری کنید. شاید از خود بپرسید که کوتیکول چیست؟ بیرونی ترین قسمت مو کوتیکول نامیده می شود. سطحی که در آن وضعیت کلی موهای شما ارزیابی می شود بستگی زیادی به وضعیت کوتیکول آن دارد.

ادامه مطلب  بهترین مارک جاروبرقی ایرانی [30+ مدل پرفروش]

موهای خشک یا آسیب دیده

اگر موهایتان خشک و آسیب دیده است، قبل از استفاده از حرارت سشوار، خودتان این کار را انجام دهید و به آرامی با حوله خشک کنید. سپس سشوار را روی حرارت ملایم قرار دهید و شروع به خشک کردن موهای خود کنید.

حتما سشوار را مدام حرکت دهید تا گرما در یک ناحیه متمرکز نشود. اگر خشک شدن بیش از حد طول کشید، جریان هوا را به جای گرما افزایش دهید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید. سشوار سرامیکی یک گزینه عالی است زیرا دمای یکسانی را ارائه می دهد.

سشوار حرفه ای بیبی باس نانو

انواع سشوارهای حرفه ای و خانگی

حتما متوجه شده اید که سشوارهای استفاده شده در آرایشگاه ها با سشوارهای خانگی متفاوت است. دلیل این تفاوت این است که سشوارها قبل از تولید به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل سشوار خانگی، سشوار حرفه ای، سشوار برس و سشوار چرخشی می شود.

سشوار خانگی: سشوارهای خانگی همانطور که مشخص است برای مصارف خانگی با قدرت محدود ساخته شده اند. این سشوارها معمولا ارزان تر و همچنین ارزان تر هستند.

سشوارهای حرفه ای: سشوارهای حرفه ای قدرتمندتر هستند و اغلب در چندین سری موجود هستند. این سشوارها قیمت بیشتری دارند و برای استفاده در آرایشگاه ها مناسب هستند.

ب سشوار برس دار: این نوع سشوار برای حالت دادن به موها بسیار مناسب است. وقتی روشن می شود حرارت از شانه ها عبور می کند و به موها می رسد. بنابراین، می توان آن را در حین خشک کردن مو شانه کرد.

سشوار چرخشی: سشوار چرخشی نوع دیگری از سشوار برای حالت دادن به موها است. بعد از روشن کردن سشوار چرخشی سری آن شروع به چرخش می کند و می توانید با حرارت مناسب موهای خود را به دلخواه حالت دهید.

ادامه مطلب  بهترین مارک سشوار حرفه ای برای ارایشگاه [30+ مدل پرفروش]

 

حتما ببینید

خرید مسواک برقی دخترانه

مسواک برقی دخترانه کودک و بزرگسال [15 مدل حرفه ای]

مسواک برقی دخترانه چی بخرم؟ بهترین مدل مسواک برقی کودک دخترانه کدام است؟ اگر دنبال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *