رمز موفقیتم در رسیدن به ثروت افشا کردم

رمز موفقیتم در رسیدن به ثروت افشا کردم

رمز اصلی ثروتمند شدنم وارد شدن به عرصه تجارت و فعالیت در خصوص انواع بیل مثل بیل کشاورزی، بکهو و تراکتور و عرضه این محصول به سراسر ایران بوده است.

بیل تراکتور

تا ۴ متر حداکثر ارتفاع بیل تراکتور می باشد و سریع باز و بسته می شود و از ورقهای آلیاژی با کیفیت بالایی تولید شده به همین دلیل فروش بیل تراکتور رونق خوبی گرفته است بیل تراکتوری برای نشیمنگاه دارای دو تکیه گاه می باشد، که این باعث شده به راحتی و به آسانی بتوان با بیل تراکتور کار کرد لقی در این ابزار صفر می باشد، چون پینها کامل فیتینگ شده اند از جنس ck45برشی یا فولاد پینها می باشند روی پینها یک شیار مارپیچی شکل وجود دارد، که این باعث شده محل اتصال گریس کاری آن بهتر انجام شود.

۳۳۰ بار فشار کاری شیلنگها می باشد و دو لایه الیاف فلزی دارد، کلیه شیلنگها به خوبی به هم متصل خورده می شوند و نشتی روغن به هیچ عنوان ندارند در ساخت بیلهای مکانیکی از ناخنهای فولاد فورچ شده که ضد سایش می باشند، استفاده شده است در ساخت بیلهای تراکتور از رنگ اپوکسی صنعتی استفاده شده است.

بیل تراکتور

بیل کشاورزی

همانطور که از نامش مشخص است بیل کشاورزی خاص با یک تیغه صاف به شکل مقعر عرضه می شود، تیغه صاف آن در هنگام جمع کردن مواد از خاک بسیار مفید است، این نوع بیل دست دوم هنگام حفاری در خاک نرم عالی عمل می کند اما کار با آن در خاکهای سخت تر بسیار دشوار است زیرا انتهای صاف آن به راحتی در خاک سخت نفوذ نمی کند.

ادامه مطلب  فروش سیم افشان تک رشته

این مدل از بیل که در برخی از نقاط جهان به آن بیل تمیز نیز گفته می‌شود کاملاً مخالف بیلهای تخت هستند، بیل سنگر دارای یک انحنای تیز در انتها و یک تیغه باریک بلند است که به آنها کمک می کند تا در هر نوع خاکی نفوذ کنند، منحنی تند به ورود هر نوع خاکی با حداقل تلاش کمک می کند، توانایی آنها در کار با انواع خاک باعث محبوبیت آنها در بازار شده است.

بیل کشاورزی

بیل بکهو

در میان بیلهای مکانیکی چندمنظوره بیل بکهو کیس 580 یکی از انواع ماشین آلات سنگین عمرانی پرفروش ساخته شده توسط شرکت کیس است که با کیفیت بالای خود به خوبی توانسته است جایگاه ویژه ای در میان این نوع لوازم و تجهیزات راهسازی کسب نماید.

این مدل بیل مکانیکی با موتور با قدرت 97 اسب بخار و ظرفیت مخزن سوخت 128 لیتر و وزن کاری 8.14 تن تولید و به بازار عرضه شده است.

حجم باکت بکهو در این نوع بیل مکانیکی 0.11 متر مکعب و حجم باکت لودر آن 1 متر مکعب می باشد و بسته به سال ساخت و میزان کارکرد کیلومتر آن در بازار انواع ماشین آلات سنگین مانند تراکتور بیل دار خرید و فروش می شود و همواره یکی از محبوبترین مدلهای ماشین حفاری می باشد.

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد، بیل لودری بکهو کاترپیلار که ساخت شرکت آمریکایی کاترپیلار است، یکی دیگر از انواع بیلهای مکانیکی پرفروش و البته باکیفیت در میان تولیدات شرکتهای سازنده این نوع ماشین آلات سنگین است.

بیل بکهو

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *