رادیاتور پره ای ایران نوین

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران نوین

استفاده از رادیاتور یک روش ارزان و در عین حال کارآمد برای گرم کردن منازل، محل کار، مدارس و محیط های سربسته دیگر می باشد.

به طور کلی 3 نوع رادیاتور وجود دارد، رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ای و رادیاتور لوله ای. امروزه رادیاتورهای پره ای به دلیل ویژگی های خوبی که دارا هستند از جمله پرکاربرترین رادیاتورها در سیستم مبدل حرارتی ساختمان ها به حساب می آیند.

رادیاتورهای پره ای، باعث صرفه جویی در مصرف سوخت مولدهای حرارتی موتورخانه و آب جاری می شوند، زیرا با توجه به ساختارشان گرما را در بازه زمانی بسیاری کوتاهی به محیط انتقال می دهند.

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران نوین

این محصول برخلاف رادیاتور پنلی که در اندازه های مشخص ساخته می شوند، از کنار هم قرار دادن تعدادی پره ساخته می شود. و مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود تعداد پره ها را تغییر دهند ضمن اینکه قیمت رادیاتور پره ای به عوامل مختلفی از جمله، برند سازنده و سطح کیفیت تولید آن بستگی دارد که در این خصوص مجموعه آراد برندینگ با ارتباط بین تولید کننده و فروشنده توانسته است در کاهش قیمت موثر عمل نماید.

امروزه رادیاتورهای زیادی با برندها و سطح کیفیت های متنوع در بازار وجود دارد. شما برای انتخاب و خرید رادیاتور پره ای مناسب باید به موقعیت جغرافیایی، متراژ محل مورد نظر، محل نصب، تعداد پره ها و عرض آن و همچنین میزان گرمادهی شوفاژ توجه کنید.

شما می بایست برای انتخاب برند مناسب خود، علاوه بر تحقیق درباره شرکت سازنده به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت نیز توجه کنید. خریداران این محصول همواره باید به این نکته توجه کنند که برندهای معروف نیز به صورت تقلبی و کیفیت پایین و همچنین بدون ضمانت و گارانتی به بازار عرضه می شوند.

ادامه مطلب  خرید نخ ابریشم ضخیم

 

رادیاتور پنلی فولادی

پنل های رادیاتور ها انواع مختلفی داشته و با پیشرفت دانش بیشتر دارند،یکی از این انواع،مدل پنل رادیاتور فولادی است.اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم،همان طور که از اسمش پیدا می باشد این نوع رادیاتور ها و پنل ها از استحکام بالایی برخوردار هستند.

قیمت یا ارزش رادیاتور های آلومینیومی نیز مانند دیگر ابزار گرم کننده،بستگی به ابعاد آن، جنس رادیاتور، حتی نحوه کارکرد و برند آن دارد در ادامه توضیحات مفید فایده و جامعی را به شما ارائه خواهیم کرد.

رادیاتور پنلی فولادی

همینطور که از اسم رادیاتور پنلی فولادی پیدا است،جنس آنها از فولاد می باشد و همین ویژگی سبب می شود که به دلیل کم یاب بودن و گران قیمت بودن فلز فولاد،قیمت و ارزش این نوع رادیاتور ها نیز افزایش پیدا کند

و اگر ما بخواهیم بررسی جزئی بکنیم،متوجه می شویم که اختلاف قیمت این نوع با دیگر انواع آن خیلی زیاد می باشد. در ادامه به معرفی رادیاتور فولادی می پردازیم: رادیاتور های فولادی به کدام نوع از رادیاتور ها می گویند؟

شوفاژ نوع فولادی که در دهه های جدید یکی از چندین نمونه پرطرفدار ترین های نوع رادیاتور خود را جا کرده است، دارنده توانایی های گرم کننده مختلفی هست.

توانایی گرم کنندگی شوفاژ های فولادی وابسته به مقدار پره های شوفاژ دارد؛ به این معنی است که به هر میزان که محل جادار تر باشد، مقدار پره های آن بیشتر خواهد شد و در پایان ما این توانایی را داریم که به این قابلیت برسیم، مقدار پره های شوفاژ های فولادی مشخص کننده توانایی گرم کنندگی آن خواهد بود.

ادامه مطلب  راههای جدید ثروتمند شدن را با این ترفند بدست آوردم

مدت عمر زیاد و استحکام در مقابل ضربه و شکستن در اثر ضربه و فشار خواهد بود. به علت وجود آلیاژ فولاد زنگ نزن؛ در زمان زیادی در برابر هوا های مرطوب مانند حمام و دستشویی، دچار اکسید شدن نمی شوند.

 

رادیاتور پره ای ایران نوین

در بین انواع رادیاتورها، رادیاتورهای پره ای از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند، دلیل این مقبولیت، راندمان حرارتی مناسب، طول عمر زیاد و تنوع مدل می باشد. این رادیاتورها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند و ساختارشان پره ای است به همین دلیل به آن ها رادیاتورهای پره ای یا آلومینیومی می گویند. معمولا ضمانت این محصولات 10 ساله است و شامل نشتی آب و سوراخ شدن می باشد یکی از مهم ترین ویژگی های این رادیاتورها، قابلیت تعویض پره خراب یا افزایش تعداد پره می باشد.

رادیاتور پره ای ایران نوین

در ادامه انواع رادیاتور پره ای ایران نوین از نظر شکل و ظاهر را برای شما شرح خواهیم داد: رادیاتورهای آلومینیومی یا پره ای از نظر ظاهری انواع مختلفی دارند و به سه دسته تقسیم می شوند. این تقسیم بندی بدون در نظر گرفتن نوع برند است و فقط با توجه به شکل ظاهری رادیاتورها این تقسیم بندی انجام شده است. این تقسیم بندی بدین شرح زیر است1) ارتفاع آکس رادیاتور2) عرض پره 6 و 8 سانتی متری3) بلوک بندی های مختلف.

ایران نوین، یکی از برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی است. رادیاتورهای ایران نوین، نسبت به بقیه رادیاتورهای ایرانی میزان انتقال حرارت بیشتری دارند و دلیل آن استفاده از کنوکتور می باشد. مدل های رادیاتور ایران نوین، به دو صورت پنلی و پره ای تولید شده و به بازار عرضه می گردند. محصولات این برند خوب و با کیفیت ایرانی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

ادامه مطلب  اگر شما یک فرد میلیونر بودید چه روشی را پیشنهاد میکردید

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *