دنبال کردن رویاهایم هر روز مرا پولدارتر کرد

دنبال کردن رویاهایم هر روز مرا پولدارتر کرد

همه انسان ها عاشق پول زیاد هستند و از همان کودکی دوست دارند که پولدار باشند اما یک تفاوت بین افراد ثروتمند و عادی وجود داد و اینکه ثروتمندان رویاهایشان را دنبال کردند و به آن جامه عمل پوشاندند‌ درست مثل من که با فعالیت در حوزه چوب پولدار شدم.

چوب گیلاس

خیلی از کشورهای هم مرز روسیه چوب گیلاس را خریده و سپس به کشورهایی نظیر ما می دهند تا سودی در این معامله کرده باشند صادرات چوب روسی فقط از کشور روسیه امان پذیر نیست و کشورهای همایسه آن نیز از تجارت آن بهره می برند همچنین چوبهای روسی و چوب روسی ایرانی که وارد کشور ایران می شود تا حد قابل توجه ای پاسخگوی بازار داخلی هستند و تامین می کنند و بقیه آن نیز به کشورهای دیگر مانند پاکستان و عراق صادر می شود.

چوب گیلاس

چوب راش

برای سنجش هر کالا یا ساعت چوبی رومیزی یا محصولی یک واحد اندازه گیری درر نظر گرفته شده است و با توجه به نوع محصول و کالا که می تواند مایعات، جامد و یا گاز باشد مقدار آن را حساب می کنیم قیمت چوب راش بر حسب متر مکعب است و برای تهیه چوب روسی برای مصرف هر چیزی باید اول آن را با متر مکعب خرید که طول و عرض هر متر مکعب تقریبا 100*100 می باشد.

همانطور که می دانید میزان اندازه گیری چوب روسی متر مربع است عرض آن همیشه 100 سانتی متر می باشد و متر طول آن همیشه روی قیمت چوب روسی تاثیر می گذارد تولیدکنندگان مبلمان سلطنتی و دکور سازان و بخشی از کابینت سازان که مصرف بالایی از این چوب دارند قیمتهای سنگینی برای آن می دهند و خرید طول چوب روسی آنها در برخی موارد به اعداد سه رقمی هم می رسد.

ادامه مطلب  با این صنعت روش ‌های خلق ثروت در ایران را یافتم

چوب راش

چوب روسی

با اینکه در خیلی از حوزه ها و صنفها چوب روسی مصرف بالایی دارد اما تنها صنفی که قیمت چوب روسی درجه یک را حاضرت بپردازد و مصرف بالایی از آن دارد کارخانجات تولید کاغذ است.

زیرا چوبهای روسی صاف و نرم و در عین حال با گوشی نرم بهترین گزینه برای تولید کاغذ است و مرغوبترین کاغذها و سینی چوبی را به تولیدکنندگان می دهد و همچنین در برخی از صنفها به صورت نادر از این چوب خریداری می کنند و دلیل آن نیز قیمت بالای آن است زیرا باید مشتری خاص خود را داشته باشید و هر کسی قادر به خرید چوب روسی درجه یک نیست.

ما در بازار ایران انواع چوبهای خارجی و داخلی را را می توانیم بیابیم خرید چوب روسی که یکی از بهترین چوبهای خارجی است به سادگی در بازار می توان انواع مختلفی از آن را یافت.

چوب روسی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *