دستکش لاتکس جراحی

ثروت بی درنگ با دستکش به سمت من آمد

چند میلیونر را می‌شناسید که با سرمایه گذاری در حساب‌های پس انداز ثروتمند شده باشند؟ هیچکس. هیچکس با ذخیره کردن پول خود در حساب بانکی­اش نتوانسته به ثروت برسد. شما هم اگر میخواهید ثروت را تجربه کنید، روی کار خود سرمایه­گذاری کنید. من با سرمایه گذاری روی کارم توانستم در حوزه انواع دستکش لاتکس به موفقیت برسم و ثروتمند شوم.

دستکش لاتکس بدون پودر

عوامل متعددی در قیمت دستکش لاتکس بدون پودر دخیل هستند از جمله این عوامل می توان به مراکز تولید کننده آن ها اشاره کرد.

نوسانات ارز، جنس، تعداد مرکز عرضه کننده نیز در قیمت نهایی تهیه این محصولات تاثیر خواهند گذاشت. برای اینکه قیمت آن مقرون به صرفه باشد، سعی کنید مصول را به صورت عمده تهیه نمایید.

برای مدلهای یکبار مصرف (یک بار مصرف) مانند پوست دوم می لغزند تا مهارت بالایی داشته باشند و در برابر پارگی و سوراخ شدن حتی در ضخامتهای کوچک بسیار مقاوم هستند. لاتکس تنها ماده ای نیست که برای تولید دستکش استفاده می شود، نیتریل، وینیل، پی وی سی، نئوپرن و پلی اتیلن نیز وجود دارد.

بیشترین کاربردی که دستکش لاتکس در بیمارستانها دارد این است که برای محافظت دست پرستار به کار گرفته می شود. بیشترین کاربردی که دستکش لاتکس در بیمارستانها دارد این است که برای محافظت دست پرستار به کار گرفته می شود.

دستکش لاتکس بدون پودر

دستکش لاتکس جراحی

از دیگر مشخصات دستکش لاتکس جراحی میزان کشسانی بالای آن است.

همچنین بر خلاف بافت نازک آن ها، بسیار مستحکم هستند و به راحتی پاره نمی شوند.

استفاده از نوع پودری این دستکش ها در عمل های جراحی به دلیل ورود گرده های پودربه بدن بیمار و به منظور جلوگیری از ترکیب مواد آن با خون و بدن بیمار ممنون اعلام شده است.

ادامه مطلب  خرید نخ ابریشم ضخیم

همان طور که گفته شد دستکش ها در دو نوع جراحی و معاینه تولید شده اند، تفاوت عمده ی آن ها در استریل بودن ان ها است.

از آنجا که جراحی یکی از مهم ترین و حساس ترین فعالیت های پزشکی می باشد ، دستکش های جراحی را استریل می کنند تا مانع از انتقال آلودگی به بدن فرد بیمار شوند.

دستکش لاتکس جراحی

دستکش لاتکس بی رنگ

در هنگام خرید دستکش لاتکس بی رنگ به مراکز معتبر مراجعه بفرمایید زیرا اگر کیفیت لازم را نداشته باشد ممکن است در اثر استفاده از آن حساسیت ایجاد شود.

نکته ای دیگری که باید در نظر گرفت این است که باید به نوع دستکش هم توجه کنید زیرا ممکن است دستکش بی رنگی که تهیه می کنید برای مصرف و کارایی شما مناسب نباشد.

در زمان خرید بهتر است به پودری بودن یا نبودن آن دقت نمایید زیرا افرادی که پوست حساس تری دارند بهتر است از دستکش لاتکس بی رنگ بدون پودر استفاه کنند.

اگر دارای پوست حساسی هستید باید دقت داشته باشید محصولی را برای خود برگزینید تا حساسیت شمارا افزایش ندهد زیرا شما تا مدت زمان زیادی از این محصول استفاده می کنید و امکان دارد باعث به وجود آمدن تاول و کهیر در دستان شما شود.

دستکش لاتکس بی رنگ

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *