ثروتی که زالو برای من به وجود آورد

ثروتی که زالو برای من به وجود آورد

شاید کم تر کسی به فکر ثروت آفرینی به وسیله زالو باشد اما من دانستم که زالو فواید زیادی بریاسلامت انسان دارد و تقاضای مردم برای زالو درمانی افزایش یافته از این رو با فعالیت در این حوزه خود را و رشد در این زمینه به ثروتی رسیدم که همه انگشت به دهن ماندند در ادامه می خواهم شما را با انواع زالو آشنا کنم.

زالو

افراد و مجموعه های بسیاری با توجه به افزایش درمان و تقاضای زالو آب شیرین اقدام به نگهداری و پرورش آن می کنند و در اکثر شهرهای ایران از فروش خوبی برخوردار بوده و مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد که یکی از مهم ترین خواص استفاده از آن برای زیبایی و جوان سازی پوست می باشد.

امروزه در مراکز زیبایی و طب سنتی با استفاده از آن برای جوان سازی پوست و رفع چین و چروک های پوستی اقدام می کنند و همچنین برای از بین بردن لکه ها و جوش های پوستی از این زالوها استفاده می کنند.

زالو

زالو دریایی

زالو دریایی با مکیدن خون آلوده از بدن می تواند بدن را تسویه نماید، همچنین فواید و اثرات آن را نیز بر روی بدن می توان مشاهده کرد. محققان بسیاری بر روی خواص این حشره تحقیق کرده اند که به مطالب جالبی از آن رسیده اند که می توان در رشد صحیح و همچنین کاربردهای آن را مشخص کرد تا برای در مان بیماریها از آن بهره مند شد.

زالو دریایی یکی از کمیاب ترین نوع این کرم بوده که دارای فواید بسیاری بوده و در هنگام گزش برای موارد بهبودی محل گزش را از با بزاق خود ی حس نموده  تا درد را حس نکنید. در ادامه در مورد زالو و کاربردهای آن مطالبی را عنوان نموده ایم که شما را با آن بیشتر آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب  با فوت کوزه ‌گری توانستم پولدار شوم

زالو دریایی

زالو زمینی

همان گونه که از نامشان پیداست انواع زالو زمینی طبی درخاک زندگی می کنند، البته این خاک باید دارای رطوبت زیادی باشد تا آنها بتوانند مخاط خود را پوشش داده و حفظ کنند.

جنگلهای بارانی که در جنوب آمریکا، آفریقا و آسیا وجود دارند، محیط مناسبی برای رشد و پرورش زالوها می باشند، آنها می توانند خیلی کم در آب غوطه ور شوند این جانداران دارای طبع بسیار خاصی هستند و باید در محیط مرطوب مورد نگهداری قرار بگیرند.

زالوهای طبی دارای مشخصه های منحصر به فردی هستند، آنها بین ۵ تا ۱۲ سانتی متر قد دارند و به رنگ زیتونی هستند و انواع خطوط رنگی نیست کنار آنها وجود دارد، این محصولات مختص زالو درمانی بوده و با کمک آنها می توان کلیه بیماریها را از شخص دور کرد، امروزه همه به زالو درمانی روی آوردند و آن را درمانی برای دردهای خود می دانند.

 

زالو زمینی

 

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *