بدنبال نخود به سود بالایی رسیدم

بدنبال نخود به سود بالایی رسیدم

شاید این مثل را شنیده باشید که بدنبال نخود سیاه رفتن نتیجه را در پی نداشته باشد اما من به دنبال نخود رفتم و به سود رسیدم در واقع پیگیر فروش و توزیع این محصول شدم و توانستم با ارسال سفارش هایی با حجم بالا به سود قابل توجه ای برسم. این تجربه برای من بسیار شیرین بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم با آموزش های اصولی محصول نخود را به صورت انحصاری به کشور های دیگر نیز ارسال کنم و سود بسیار بالایی را بدست آورم.

نخود درشت صادراتی

برای آشنایی بیشتر با نخود درشت صادراتی، این محصول در اندازه های مختلفی به فروش می رسد و به دلیل درجه بندی که دارد، بر روی آن قیمت گذاری می شود.

همچنین این قیمتها نسبت به نوع محصول، بسته بندی، به صورت کلی بودن و یا خرید جزئی می تواند قیمت گذاری شود.

استفاده از تامین کننده دست اول نیز می تواند شرایط خوبی را برای خریدار ایجاد کند تا باعث سود بهتری در زمینه فروش آن باشد.

این محصول به دلیل اینکه از تنوع زیادی برخوردار است، به همین دلیل دارای قیمتهای متفاوتی در بازار فروش می باشد.

این گیاه می تواند با داشتن دیس لیپید باعث شود تا کلسترولهای مضر و بد در خون شما جمع نشوند و از همین طریق از بیماریهای قلبی و یا حتی از سکته های ناگهانی جلوگیری کند.

نخود درشت صادراتی

نخود کرمانشاه

نخود کرمانشاه یک سری خصوصیات را داراست که از سایر نخود ها آن را متمایز می کند.

رنگ نخود کرمانشاه سفید است و نسبت به نخودهایی که رگه سبز و زرد دارند کیفیت بالاتری دارد.

ادامه مطلب  با انتخاب روش درست درآمدم را هر روز بالاتر بردم

همچنین این محصول زود پز است وبه اصطلاح پزا می باشد‌. عطر وطعمی عالی دارد که سبب محبوبیت این محصول نسبت به سایرین در بین مردم می باشد.

فروش محصولی راحت است که سایز نخود یک دست باشد رنگ آن سفید وبدون رگه باشد نخود پوسته پوسته نشده باشد و ناخالصی وخرد شدگی در آن دیده نشود طعم وعطر عالی وکیفیت پخت داشته باشد.

در زمان تقاضای بازار و صادرات افزایش قیمت دارد که نخود هم از این قاعده مستثنی نیست.

بر این مبنا نخود در فصل تابستان که زمان برداشت آن است قیمت کمتر ودر پاییز که فصل کاشت نخود پاییزه میشود بیشتر و در زمان زمستان به دلیل تقاضای بازار و اوایل فروردین ماه به دلیل کاشت نخود بهاره قیمت بالاتری دارد.

نخود کرمانشاه

نخود دیم بهاره

یک ساله بودن گیاه نخود موجب شده تا سطح کشت آن در زمینهای مختلف از جمله زمین دیم افزایش پیدا کند، نوع نخود دیم بهاره نیاز به آبیاری ندارد و به کمک آب باران رشد می کند.

نخود دیم بهاره برای مناطقی که با مشکل کم آبی مواجه هستند، مناسب می باشد و کشت آن هزینه مصرف آب را تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد که این موضوع برای حفظ محیط زیست نیز مناسب خواهد بود.

برای رشد هر چه بهتر نخود دیم می توان از انواع کود شیمیایی و ارگانیک استفاده کرد، این نوع نخود میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و کشت آن با صرف هزینه بسیار کمی انجام می شود.

نخود دیم سرشار از فیبر است و مصرف آن نقش مهمی در تقویت دستگاه گوارش خواهد داشت و استفاده از این محصول برای کودکانی که در هضم غذا مشکل دارند، مناسب خواهد بود.

ادامه مطلب  با این محصول حسابت و پر پول کن

نخود دیم بهاره

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *