استارتاپ_های خارجی که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارتاپ‌های خارجی که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت‌ آپ معمولا به کسب و کاری گفته می شود که با استفاده از راه حل های جدید، روشی نوین را برای حل یک نیاز به بازار ارائه می دهد که ویژگی بارز اکثر استارتاپ ها استفاده از تکنولوژی و فضای اینترنت است.

تخمه ژاپنی اعلا

تخمه ژاپنی اعلا بسیار پرخاصیت بوده و از تنقلات بسیار مفید و پر طرفدار که در بین ایرانیها محبوبیت خاصی دارد تخمه ژاپنی است البته توجه داشته باشید که جابانی نام درست آن بوده و مردم به اشتباه آن را ژاپنی می نامند، شما می توانید به صورت شور، اعلا و درجه یک آن را بسته به کیفیت و بسته بندی در بازار مشاهده کنید و طعم و مزه آن نیز بسیار مناسب است.

تخمه ژاپنی اعلا

لوله پلیکا کشاورزی

یکی از لوله های پرطرفدار که در صنعت کشاورزی استفاده می شود، لوله پلیکا سفید نام دارد که رنگ آنها خاکستری می باشد و قدیمی ترین کارخانه تولید این لوله ها در کرج واقع شده است که لوله پلیکا کشاورزی نیز مناسب و ارزان بوده است و از این کالاها در شبکه های آبرسانی و در زمینه کشاورزی مورد کاربرد قرار می گیرد که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

لوله پلیکا کشاورزی

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی پشندی  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی در آورد و علت نام گذاری این محصول به پشندی این است که برای اولین بار در ایران سیب زمینی عمده را  در فشند یا پشند که یکی از روستاهای غرب البرز در شمال هشتگرد کاشته اند.

ادامه مطلب  کسب و کاری که زندگی مرا اصلاح کرد

سیب زمینی پشندی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *