گونی کنفی رنگی

گونی کنفی قهوه رنگی بهتر است یا پلاستیکی؟

امروزه با توجه به اینکه اکثر مشاغل به صورت صنعتی اداره می شود استفاده از گونی کنفی به صورت بسیار ویژه ای افزایش یافته است.

برخی از افراد می خواهند این محصول را به صورت دست دوم تهیه نمایند که پیشنهاد ما این می باشد که از نمونه نو و دست اول آن استفاده نمایند زیرا ممکن است به دلیل استفاده های نامتعارف از آن گونی فرسوده شده باشد.

مجموعه ما سالهای زیادی است که در زمینه تولید و فروش انواعی از گونی کنفی و طناب کنفی ساختمانی فعالیت دارد و محصولات خود را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.

گونی کنفی قهوه رنگی بهتر است یا پلاستیکی؟

شما می توانید برای خرید این محصول به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

وقتی شما برای محصولات خود از اینگونه قفسهای کنفی استفاده نمایید حیوانات دیگر به سراغ محصولات شما نخواهند آمد و سعی نخواهند کرد این تور و قفسها را از بین ببرند.

در واقع گونیها در ابتدا از نوعی پارچه ساخته می شده است که بسیار با دوام و محکم بوده است همچنین در گذشته برای ساخت گونی از الیاف شاهدانه نیز استفاده می شده است که بسیار محکم بوده است البته از چتایی و کنف نیز به کار گرفته می شده که در ساخت این نوع گونیها کاربرد زیادی دارد.

 

گونی کنفی رنگی

تقریبا هر محصولی دارای یک بوی خاصی می باشد و گونی کنفی رنگی نیز از این موضوع مستثتا نمی باشد.

البته بوی این گونی به صورتی نیست که آزار دهنده باشد بلکه برخی افراد ممکن است این بو را دوست نداشته باشند اگر این بوی را دوست ندارید می توانید از کیسه های با کیفیت همچون کیسه جامبو استفاده نمایید که دارای بو خاصی نمی باشد.

ادامه مطلب  انتخاب دستگاه سورتینگ دست دوم از بازار

بدیهی است که هر چقدر شما از کیسه های ارزان قیمت استفاده نمایید ممکن است بوی بیشتری از خود داشته باشد که برای شما جالب نخواهد بود.

یکی از مزایا استفاده از گونی کنفی این می باشد که این گونی قابلیت بازیافت دارد و در طبیعت قابلیت تجزیه شدن دارد، برای کسانی به طبیعت اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند به طبیعت کمک نمایند و از آسیب به آن جلوگیری نمایند استفاده از گونی کنفی می تواند برای آنها مفید باشد.

گونی کنفی رنگی

جالب است بدانید که استفاده از گونی کنفی رنگی برای مصارف متعدد می تواند بسیار کار ساز باشد به عنوان نمونه شما باید بدانید برای کارهای باغداری از کدام نوع گونی باید استفاده شود، کسانی کار آنها کشاورزی یا باغداری است به گونیهای گران قیمتی نیاز ندارند یعنی این افراد به گونی رنگی و یا گونی سفید و همچنین به گونیهایی که با مواد شیمیایی مخلوط شده باشد نیازی ندارند.

بلکه باید از گونی کنفی ساده استفاده نمایید که علاوه بر محکم بودن از قیمت خوبی برخوردار می باشد و دارای قیمتی ارزان می باشد.

 

گونی کنفی قهوه

اکثر محصولاتی که از کشورهای خارجی وارد ایران می شود نظیر خرید قهوه مولیناری که از کشورهای آمریکای جنوبی نظیر برزیل به ایران می رسد، درون بسته بندیهای گونی کنفی قرار دارد تا ایمنی محصول رعایت شود و همچنین در طول سفر محصول از ضربات و فشار در امان بماند.

همچنین برای بسته بنیهای عمده محصولات مختلف از گونیهای کفی استفاده می کنند چون این پارچه ها دوام و استحکام بالایی دربرابر وزنه ها راند و آستان تحمل بالای این پارچه ها در برابر وزنهای سنگین سبب می شود که از این نوع محصولات برای بسته بندیهای عمده استفاده شود.

ادامه مطلب  چگونه با حوله پالتویی کامروا شویم

گونی کنفی قهوه

ایران یکی از مراکز تولید کننده انواع گونی کنفی قهوه می باشد که نمونه های مقاوم و با دوام را برای مصارف گوناگون و در ابعاد مختلف به تولید می رساند تا مشتریان برای استفاده های گوناگون از آنها استفاده کنند.

لازم به ذکر است که خرید و فروش عمده این محصولات در برخی از مراکز فروش ابزار آلات به صورت کیلویی می باشد و توپهای رولی آن که در متراژ مختلف تولید می شود به صورت کیلویی فروخته می شود.

گونی کنفی به صورت رولی نیز به فروش می رسد که بسته به ابعاد و اندازه هایی که دارد و ارائه می شود برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا نمونه های ضخیم و با دوام آن که به صورت پهن و عریض تولید می شوند برای عایق کاری پشت بام و محیطهای در معرض تماس آب و برف و باران به همراه قیر و سایر مواد عاق بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *