کسب و کار دقیق در حوزه حوله مرا  به اهدافم نزدیک کرد

کسب و کار دقیق در حوزه حوله مرا  به اهدافم نزدیک کرد

تلاش همه افراد در این جامعه رسیدن به اهداف  و آرزو هایشان می باشد و من برای رسیدن به آرزوهایم  کسب و کار در حوزه حوله راه اندازی کردم زیرا حوله لامه زندگی هر شخصی می با و کسب و کار خوبی به همراه دارد با هم در این مقاله  با چند نمونه از حوله آشنا شویم.

حوله استخری

اغلب ما حوله استخری صنعتی را استفاده کرده ایم اما پوشیدن حوله حمامی دستباف بیرجند اصل تجربه ای جدید و بسیار لذت بخش خواهد بود. استفاده از الیاف پنبه باعث جذب آب بسیار بالا در آن می شود، لذا پنبه تنها عنصر موجود در طبیعت است که حدود۵۰ برابر وزن خود جذب آب دارد.

همچنین پنبه بسیار سبک و کم حجم است که راحتی در سفر نیز می توان با خود به همراه برد. پنبه بخاطر بافت سبک، هوا به راحتی از آن عبور می کند همین امر موجب می شود تا در فصل تابستان پوشیدن این محصول بسیار لذت بخش باشد.

حوله استخری

حوله حمامی

یکی از انواع آب گیر ها می توان به حوله حمامی بیرجندی اشاره کرد که اکثر آن ها به صورت سنتی و دستباف می باشد که کیفیت و زیبایی فوق العاده ای دارد و در تبریز طرفداران بسیاری دارد. یک حوله ی خوب متناسب با نحوه ی نگهداری و میزان شستشو حدودا بین 4 تا 9 سال می تواند عمر کند که البته به دلیل رعایت بهداشت سالیانه تعویض می شود.

معمولا حوله با پنبه تولید می شود که باعث می شود طول عمر و نرمی بیشتری داشته باشد و همچنین می تواند به بهتری صورت رطوبت را جذب کند و بعد از هر شستشو نرم تر می شوند که از این حوله ها اکثرا در سونا و هتل ها استفاده می شود.

ادامه مطلب  دستگاه کباب ترکی کوچک دست دوم

انواع دیگر حوله حمامی که دارای جذب بالایی می باشد نوع تولید شده از نخ های بدون تاب است که زودتر هم خشک می شوند البته لازم به ذکر است افرادی که حساسیت به پرز حوله دارند استفاده از این محصول برایشان مناسب نیست.

حوله حمامی

حوله زنانه

مدل و رنگ حوله زنانه نیز دارای اهمیت بسیاری است زیرا معمولا سال ها از آن استفاده می شود به همین دلیل مدل و رنگی را انتخاب کنید که پشیمان نشوید، هر چه رنگ حوله روشن تر باشد نیاز شستن بیشتری دارد تا باکتری در آن نکند. حوله های ایرانی نسبت به خارجی و چینی برای خرید بهتر و مقرون به صرفه تر است زیرا کارخانه های ایرانی در تولید این محصول قدمت بیشتری دارند.

نوع پنبه ای که در حوله ها به کار برده می شود سه نوع سوپیما، مصری و استاندارد است. پنبه مصری رشته های بلندی دارد جذب بالا و نرمی مناسبی دارد. پنبه سوپیما رشته های کوتاه تری نسبت به بقیه دارد اما در مقایسه با نوع مصری ماندگاری بیشتری دارند همچنین این پنبه در آمریکا تولید می شود و نوع استاندارد آن جذب رطوبت بالاتر و عمر ودوام مناسبی دارد.

حوله زنانه

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *