کسب و کار خانگی خود را تشکیل دادم و پولدار شدم

کسب و کار خانگی خود را تشکیل دادم و پولدار شدم

مدیریت خانه و خانه داری ا زمجموعه وظایفی است که برای هر بانویی به نوعی مشغله محسوب میشود که نمیتواند کاری مستقل در بیرون از منزل داشته باشد حال من نیز با شروع کار خود به صورت کسب و کار اینترنتی در زمینه کنسرو توانستم به مجموعه بانوان خانه دار موفق  بپیوندم.

کنسرو ماهی

کنسرو ماهی فرس به مقدار زیاد در بازارهای مواد غذایی و در سبد خرید مردم مصرف می شود و برای صادرات مهم است، بنابراین خرید و فروش انواع کنسرو ماهی فرس و قیمت مناسب کنسرو ماهی فرس توسط بانکداران، مغازه ها و خریداران عمده تعیین می شود.

در حال حاضر تولیدکنندگان ایرانی بهترین صادرات ماهی جنوب را به بازار داخلی و مراکز تجاری و صنعتی کشور عرضه می کنند.

با توجه به کیفیت بالای محصول، توزیع کنندگان داخلی مورد استقبال خریداران عمده کنسرو ماهی فرس ایرانی هستند و به همین دلیل بسیاری به دنبال راهی برای خرید عمده این محصول با قیمت کمتر برای رفع نیاز خود هستند.

از این رو کنسرو ماهی خوش طعم و  درجه یک ایرانی همیشه در قالب های جدید بسته بندی و ارائه می شود. ماهی ایرانی یکی از کنسرو ماهی فرس در آب های گرم جنوب کشور است.

کنسرو ماهی فرس از نظر فراوانی ارزش غذایی با ارزش بوده و خرید و فروش عمده آن در فروشگاه های مواد غذایی و ماهی باکیفیت و با قیمت مناسب توصیه می شود. اما از آنجایی که بیشتر کنسرو ماهی ایران از ماهی های خلیج فارس تامین می شود، این ماهی ها سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

ادامه مطلب  قیمت کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان

کنسرو ماهی

کنسرو

کنسرو تن ماهی با طعم‌های مختلف مثل ماهی دودی، ماهی چیلی، ماهی با طعم زیتون، ماهی در آب نمک و قلیه ماهی و همچنین کنسرو میگو از جمله کنسروهای خوشمزه دریایی هستند.

همچنین برای کسانی که رژیم‌های خاص لاغری دارند نیز استفاده از کنسروهای رژیمی مثل تن ماهی رژیمی و خوراک لوبیا استفاده می‌شود. کنسروهایی مثل ذرت، نخود فرنگی و سایر سبزیجات نیز برای تهیه سالاد و همچنین دورچین غذاهای شما انتخاب مناسبی هستند.

به صورت کلی کنسروهای مختلف را هم می‌توانید به عنوان غذای اصلی استفاده کنید؛ مثل انواع مختلف کنسروهای خورشت قیمه، قورمه سبزی، مرغ و … و هم کنسروهای آش رشته، خوراک لوبیا، کشک بادمجان و … را می‌توانید به عنوان پیش غذا در مهمانی‌هایتان سرو کنید. توجه داشته باشید که استفاده از کنسروها به افراد دارای بیماری خاص و همچنین برای کودکان زیر 2 سال توصیه نمی‌شوند.

کنسروهای مواد غذایی با وجود این که نسبت به فست فودهایی مثل سوسیس و کالباس بسیار سالم‌تر هستند، اما به علت داشتن حجم زیاد نمک و مواد نگهدارنده به افراد دارای بیماری‌هایی نظیر فشار خون بالا و همچنین بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود.

کنسرو

کنسرو لوبیا

کنسرو لوبیا چیتی هم به تنهایی می تواند یک غذای ساده و سبک باشد و هم می توان آن را با غذا های دیگر ترکیب کرده و یا در تهیه و پخت انواع غذا ها از آن استفاده کرد.

غذاهای زیاد و بسیار متنوعی وجود دارد که می توان با کنسرو لوبیا چیتی آن ها را تهیه کرد که علاوه بر طعم بی نظیر خواص زیادی نیز دارند و برای همه ی افراد در هر سنی مناسب می باشند.

ادامه مطلب  با چند قدم ساده ماشین پولسازی خود را ساختم

در این مطلب به بیان و معرفی چند نوع مختلف از این غذا ها می پردازیم.ترکیب لوبیا چیتی با غذا های زیادی یک ترکیب خوش مزه و عالی می شود مانند:

خوراک لوبیا چیتی با قارچ ، خوراک لوبیا چیتی با سیرابی ، خوراک لوبیا چیتی با پاستا ، خوراک لوبیا چیتی با بلغور جو و آب قلم ، خوراک لوبیا چیتی و بامیه ، خوراک لوبیا چیتی با کدو سبزخوراک لوبیا چیتی با گوشت قلقلی و یا مرغ و موارد بسیار دیگر‌با استفاده از کنسرو لوبیا چیتی می توان غذا های متعددی از قبیل انواع سوپ را نیز تهیه کرد که برای کودکان نیز بسیار مفید و مقوی می باشد.

کنسرو لوبیا

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *