از بین بردن جای چسب روی شیشه

چگونه برچسب روی شیشه پنجره را پاک کنیم؟

از بین بردن جای چسب روی شیشه، گاهی اوقات برداشتن برچسب از شیشه یا پنجره غذا کمی سخت به نظر می رسد. اگر می خواهید شیشه پنجره را تمیز کنید یا از شیشه مربا، سس یا رب استفاده مجدد کنید، توصیه می کنیم برای آموزش پاک کردن چسب از روی شیشه به این مقاله توجه کنید.

چسباندن لکه های چسب و رنگ روی شیشه پنجره، ماشین و یا … علاوه بر تاثیر در زیبایی از عبور نور نیز جلوگیری می کند. یکی از دلایلی که جدا کردن چسب را از روی شیشه سخت می کند نور خورشید است.

چگونه برچسب روی شیشه پنجره را پاک کنیم؟

مداد پاک کن

کمی عجیب به نظر می رسد، اما یک پاک کن ساده می تواند چیزی باشد که به شما کمک می کند با استفاده از لاستیک موجود در پاک کن، چسب روی شیشه را با کمی اصطکاک بدون هیچ مشکلی تمیز کنید.

جوش شیرین و روغن نارگیل

اکنون یک ترکیب عالی وجود دارد که می تواند به شما در حذف برچسب های سرسخت کمک کند. خمیر تهیه شده از جوش شیرین و روغن نارگیل می تواند به اندازه کافی قوی باشد که حتی سرسخت ترین برچسب ها را نیز پاک کند.

روغن موجود در خمیر چسب را تمیز می کند در حالی که جوش شیرین چسب را خراش می دهد. بنابراین می توانید رب را نیم ساعت قبل از خراشیدن روی استیکر قرار دهید.

سس مایونز

سس مایونز یکی دیگر از موادی است که علاوه بر خوردن آن برای از بین بردن چسب ها نیز مفید است.باور کنید یا نه، روغن سس مایونز به طرز شگفت انگیزی روی چسب ها موثر است.

ادامه مطلب  پردهای فانتزی اشپزخانه [150+ مدل که جایی ندیدید]

سرکه سفید

سرکه سفید مایع دیگری است که می تواند به شما کمک کند با برچسب ها از شر موقعیت های مشکل خلاص شوید، پارچه ای را در مقداری سرکه خیس کنید و روی برچسب را بپوشانید، پس از حدود سی دقیقه به راحتی آن را پاک کنید.

تیغ

از کارایی تیغی که معمولاً در خانه ها موجود است غافل نشوید، می توانید آن را به صورت زاویه دار نگه دارید تا زیر برچسب قرار بگیرد و سپس با احتیاط آن را بردارید.

همانطور که در قسمت مرطوب گفتیم ممکن است مقداری چسب باقی بماند اما با پاک کن یا روش دیگری که در متن ذکر شده است پاک می شود.

چگونه برچسب روی شیشه پنجره را پاک کنیم

پاک کننده لاک ناخن

اگر جدا کردن برچسب ها خیلی سخت است، ظرف را به مدت 10 دقیقه در آب گرم قرار دهید و سپس برچسب را بردارید. قسمت کوچکی وجود دارد که می توان با استفاده از لاک پاک کن روی یک دستمال کاغذی یا پارچه پاک کرد.

با حرکات دایره ای بمالید. مواد شیمیایی موجود در لاک پاک کن به راحتی برچسب های باقی مانده را پاک می کند.

اگر پنجره پلاستیکی است از لاک پاک کن یا استون استفاده نکنید زیرا به آن آسیب می رساند.

آب گرم و صابون

بطری شیشه ای و برچسب را در آب گرم و صابون به مدت 10 تا 30 دقیقه خیس کنید، این کار باعث می شود برچسب به راحتی با انگشت پاک شود.

اگر نمی توانید لیوان را در آب خیس کنید، یک دستمال یا اسفنج را خیس کنید و روی برچسب بگذارید و با انگشت یا چاقو شروع به برداشتن آن از یک طرف کنید.

ادامه مطلب  20 مدل استند گلدان چوبی و فلزی جدید

وازلین

روغن موجود در وازلین برای از بین بردن محتویات برچسب ها عالی است، بنابراین یک لایه ضخیم از وازلین را روی استیکرها بمالید، بگذارید نیم ساعت بماند و سپس با اسفنج یا پارچه پاک کنید.

شیشه پاک کن

پاک کننده های شیشه نیز روشی اثبات شده برای پاک کردن برچسب های مزاحم از شیشه هستند. فقط مقداری روی شیشه اسپری کنید، کمی صبر کنید، سپس آن را بتراشید.

حتما ببینید

استند گلدان مدل تاج کد RWI26

20 مدل استند گلدان چوبی و فلزی جدید

استند گلدان پایه ای است که برای قرار دادن گلدان استفاده می شود. استندها در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *