هیچ وقت فکرش را هم نمیکردم یک روز من هم پولدار شوم

هیچ وقت فکرش را هم نمیکردم یک روز من هم پولدار شوم

نابرده رنج گنج میسر نمی شود بعد از دوران تحصیلیم حتی تصورش را هم نمیکردم که بتوانم بدون هیچ تخصصی وارد عرصه ی تجارت شوم و با تولید انواع آبغوره آینده ام را تغییر دهم .

آبغوره سالم

امروزه آبغوره سالم یکی از چاشنی های بسیار محبوب و خوشمزه بین ایرانی ها است که علاوه بر خواص فراوانی که برای موی سر و پوست دارد جایگاه خوبی هم در سفره ایرانی ها نیز دارا می باشد.

در ادامه از خواص بی شمار استفاده و مصرف این آبمیوه ترش و اشتها آور طبیعی براین شما بیان می نماییم تا با آشنایی و مطلع شدن از خواص آن بتوانید مصرف آبغوره را در برنامه و زنجیره غذایی خود بگنجانید.

آبغوره دارای خواص خوراکی و غیر خوراکی بی شماری است که با وجود آنتی اکسیدان ها و فیتواسترول، پتاسیم و ویتامین C می باشد.

همچنین یکی از اثرات کمتر شناخته شده آن، خواص آبغوره برای موی سر می باشد. چراکه آبغوره به عنوان محلولی رقیق برای اتز بین بردن شوره سر بسیار مفید می باشد.

آبغوره سالم

آبغوره طبیعی

این محصول یک چاشنی ترش می باشد که از میوه انگور نرسیده بدست می آید. آبغوره طبیعی امروزه در بسیاری از غذا های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای آقایانی که مشکل پروستات و فشار خون دارند بسیار مناسب و کارآمد می باشد. همچنین برای پاکسازی ریه ها رو روده ها بسیار مفید است و باعث دفع مواد سمی از کلیه ها می شود. افرادی که بعد از خوردن غذا های چرب دچار سرگیجه می شوند می توانند برای رفع این موضوع کمی آبغوره میل کنند تا حال مساعد تری را پیدا کند.

ادامه مطلب  چگونه بحران های کسب و کار را  مدیریت کنیم

یکی از طبیعی ترین آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها در آبغوره می باشد که مصرف آن برای آقایان سبب شده تا از مبتلا شدن به سرطان و بیماری پروستات پیشگیری کند. همچنین افرادی که دارای تومور های بد خیم هستند با مصرف این محصول می توانند رشد این بیماری ها را تا حد زیادی کاهش دهند. بهتر است بدانید افرادی که دچار گرفتگی شریان ها و انباشته شدن رسوبات در رگ های قلبی خود هستند مصرف این نوع بسیار مفید و موثر می باشد. پتاسیم موجود در آبغوره باعث شده تا افرادی که دچار دیابت هستند قند خونشان کاهش پیدا کند.

آبغوره طبیعی

آبغوره کیلویی

با توجه به کیفیت آبغوره و مقدار آن که به صورت کیلویی خرید می شود یا کمتر قیمت تعیین می شود. آبغوره کیلویی از قدیم جزو یکی از پر طرفدار ترین چاشنی ها در سفره ها می باشد که دارای خواص بسیار زیادی است. این محصول خوشمزه و خوش طعم از غوره درست می شود که طی فرایند خاصی در خانه و کارخانه ها تولید می شود که دارای خواص ضد عفونی کننده ی معده و روده می باشد و برای دفع کرم روده بسیار مفید خواهد بود. در ادامه از خواص بی نظیر این محصول بیشتر خواهیم گفت.

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت آبغوره می تواند به عوامل بسیاری بستگی داشته باشد که یکی از آن ها جنس و کیفیت غوره ای می باشد که در تولید این محصول استفاده می شود همچنین وزن و نوع بسته بندی هم تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. اکثر افراد بدون در نظر گرفتن خواص فوق العاده ی این محصول از آن برای طعم دار کردن سالاد و غذاها استفاده می کنند اما باید بدانید که مصرف مقدار کمی از آن می تواند گاهی برای کاهش فشار خون بسیار مناسب باشد.

ادامه مطلب  کابل برق سه فاز آلومینیومی اصفهان

آبغوره کیلویی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *