مدل دراور جدید و شیک

معرفی مدل دراور جدید و شیک 30 مدل با قیمت

دراور لباس یکی از لوازم خانگی مفید محسوب می شود. این وسیله در واقع نوعی کمد است که وظیفه نظم دهی به لباس ها را بر عهده دارد.

امروزه از این وسیله در اکثر خانه ها برای نگهداری مناسب و بهتر لباس ها استفاده می شود.

دراور را می توان در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد و اتاق خواب یکی از آن قسمت هاست، بنابراین جا لباسی از نظر سبک و رنگ باید با دکوراسیون داخلی اتاق خواب همخوانی داشته باشد. خواب شما ظاهری ناهماهنگ به خود می گیرد که چندان جالب نخواهد بود.

هدف از خرید این دستگاه فقط نظم بخشیدن به لباس ها نیست بلکه کمد انتخابی ما نیز باید زیبا باشد زیبایی دستگاه تاثیر زیادی در روحیه شما دارد.

دراور چوبی فانتزی

وجود چنین اکسسوری هایی در منزل به شما کمک می کند تا لباس های خود را راحت و بهتر نگهداری کنید. این کمد به دلیل تعداد زیاد کشو، شما را قادر می سازد تا با وجود این، بیشتر لباس های خود را در آن قرار دهید. کمد لباس شما همیشه به سرعت در دسترس خواهد بود.

نکات خرید دراور لباس شیک

جنس

اولین و مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس دراور است. جنس این دستگاه از چوب، پلاستیک و ام دی اف می باشد.

مدل‌های پلاستیکی را می‌توان برای محیط‌های بیرونی مانند تراس نیز استفاده کرد، زیرا دارای چوب مقاوم در برابر رطوبت هستند و مدل‌های MDF از بدنه محکمی ساخته شده‌اند که باعث دوام آن‌ها می‌شود.

ابعاد و اندازه

قبل از خرید، مکانی که برای دراور در نظر گرفته اید را به دقت اندازه بگیرید و سپس مدلی را انتخاب کنید که اندازه و ابعاد آن مناسب فضای شما باشد.

ادامه مطلب  چراغ خواب کودک با نور سقفی [ 13+ مدل جدید]

تعداد و اندازه کشوها

تعداد کشوها یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. انتخاب تعداد کشو بستگی به مقدار لباسی دارد که در کشوها قرار می دهید.

اگر لباس زیاد دارید یک کشو با کشوهای بیشتر بخرید و به سایز کوچک آن نگاه کنید کشوهای کوچک ظرفیت نگهداری لباس های بزرگ را ندارند.

پایه

این دستگاه دارای دو مدل پایه دار و بدون پایه می باشد. مدل های بدون پایه کاملاً صاف روی زمین قرار می گیرند اما بقیه مدل ها به دلیل پایه از زمین جدا می شوند که به راحتی می توانید دستگاه را زیر آن تمیز کنید،

همچنین این پایه ها باعث جذابیت بیشتر دستگاه می شوند و خوش استیل.

فروش اینترنتی دراور چوبی دلاوران

توجه به طرح و رنگ

نکته مهم دیگر توجه به رنگ و طرح دستگاه است، همانطور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد باید وسیله ای را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد به تخت، میز مطالعه و … توجه کنید.

 

حتما ببینید

استند گلدان مدل تاج کد RWI26

20 مدل استند گلدان چوبی و فلزی جدید

استند گلدان پایه ای است که برای قرار دادن گلدان استفاده می شود. استندها در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *