پوشک شورتی کرج

قیمت پوشک شورتی کرج

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع پوشک شورتی به بازار آمده که کار مادران را راحت کرده است و با قیمتهای مختلفی در بازار به خرید و فروش می رسد.

شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید کافی است فرم مشاوره ما را که در سایت آراد برندینگ قرار دارد پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند و راهنماییهای لازم در مورد نحوه ثبت سفارش را خدمت شما ارائه نمایند.

قیمت پوشک شورتی کرج

در ایام قدیم مادران برای کودکان خود از قنداق استفاده می ‌کردند که عبارت بود از چند لایه پارچه پنبه ای و آبگیر که آنها را بر روی‌ هم می‌ گذاشتند و پاهای کودک تا ناحیه کمر او را بوسیله آنها می‌ پیچیدند.

استفاده از قنداق حرکت کودک را محدود می ‌کرد و گاهی اوقات مادران تا دو سالگی کودک را قنداق می ‌کردند که استفاده از آن هم دارای محاسن و هم دارای معایبی بود.

بعد از قنداق استفاده از کهنه برای کودکان باب شد که یک پارچه مستطیلی از جنس لطیف و آبگیر بود که آنرا همانند شورت به دور بچه می پیچیدند و با استفاده از سنجاق محکم می کردند.

در کشورهای اروپایی بر روی این کهنه ها شورتهایی پشمی به کودک می پوشاندند که غالبا ایجاد حساسیت و عفونتهای پوستی در پای کودکان می کرد.

استفاده از کهنه به دلیل اینکه مادران مجبور بودند ساعاتی از وقت خود را صرف شستن و تمیز کردن آنها کنند سخت و مشکل بود و علاوه بر آن امکان نم دادن به لباس و تشک کودک هم وجود داشت.

ادامه مطلب  قیمت پکیج دیواری بوتان پارما

قیمت پوشک شورتی

با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت پوشک شورتی در بازار کمی بالا رفته است عده‌ای از مادران به دلیل صرفه جویی در خرید پوشک‌ دیر به دیر اقدام به تعویض آن می کنند که این امر موجب سوختن پای کودک در مجاورت ادرار می ‌شود و گاهاً عفونتهایی را در پای کودکان ایجاد می ‌کند، بنابراین مادران باید حتما توجه داشته باشند که پوشک کودک خود را به‌ موقع تعویض نمایند.

قیمت پوشک شورتی

امروز برای بزرگسالانی هم که قادر به کنترل ادرار خود نیستند و یا بیمارانی که در بیمارستانها بستری هستند و قادر به رفتن به دستشویی نمی ‌باشند و افرادی که از نظر جسمی یا ذهنی ناتوان هستند هم از پوشکهای بزرگسال استفاده می ‌شود.

در دهه پنجاه میلادی یک کمپانی در آمریکا تحت نام تجاری پمپرز تولید یک نوع پوشک را آغاز کرد و به یکی از موفقترین تولید کننده‌ های پوشاک تبدیل گردید که در حال حاضر هم از این سالانه درآمد زیادی را کسب می کند.

پوشک شورتی کرج

همانطور که در قسمت بالاتر مقاله به آن اشاره کردیم پوشکهای شورتی در انواع مختلف تولید می شوند که یکی از شهرهای تولید کننده آن کرج می باشد که سالانه درصد قابل توجهی از این محصول را در تولیدیها تولید کرده و روانه بازار می کنند.

شما می ‌توانید با استفاده از این پوشک شورتی کرج آموزش راحت‌ تری را به کودکان خود ارائه دهید.

پوشک شورتی کرج

باید این را بدانید که بعد از استفاده از این پوشکها برای بازکردن و همچنین دور انداختن آن باید آن را از دو طرف پاره کنید.

ادامه مطلب  ناگهان در دنیایی از ثروت غوطه ور شدم!

لازم به ذکر است که در این ‌جا باید بگوییم که پوشکهای شورتی به‌ راحتی به تن نوزادان پوشانده می‌ شوند که دارای قابلیتهای ارتجاعی بالایی می ‌باشند.بدلیل تحرک زیاد نوزاد هنگامی‌ که این پوشک را استفاده می ‌کنند بسیار راحت تر می توانند حرکت کنند چرا که در آن از لایه ‌های محکم و باکیفیتی استفاده ‌شده است.

لازم به ذکر است که این پوشکهای شورتی فقط مخصوص کودکان نبوده و امروزه این پوشک برای بزرگسالان نیز تولید می ‌شود که بسیاری هم مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

ین پوشکها برای بزرگسالان مورد استفاده قرار می ‌گیرد که بی ‌اختیاری دارند و نمی‌ توانند خود را کنترل کنند.

این پوشکهای شورتی دارای قدرت جذب بالا، نرمی و همچنین لطافت بالایی هستند که به ‌راحتی همانند شورت بچه گانه پوشیده می‌ شوند و براساس مواد بکار رفته در آنها می‌ توان آنها را با زمان ‌بندیهای متفاوت استفاده کرد.

امروزه به دلیل پرطرفدار بودن این پوشکهای شورتی که هم برای بزرگسالان و هم برای نوزادان استفاده می‌ شود تولیدکنندگان بسیاری به فکر تولید انبوه این محصول افتاده ‌اند چرا که این محصول جزو یکی از محصولهای پرطرفدار و پر کاربرد این روزها می ‌باشد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *