قیمت پودر رختشویی

قیمت پودر رختشویی صنعتی

قیمت پودر لباسشویی طبیعی در ماه های اخیر با توجه به عوامل مختلف، اوضاع اقتصادی کشور و بحران های موجود با تغییرات و نوسانات عدیده ای روبرو می باشد و با در این ماه ها شاهد بالا رفتن قیمت این محصول بودیم. عواملی موجب تغییر قیمت این محصول شده اند

که یکی از این عوامل میزان تولید آن می باشد و اگر میزان تولید این پودر در کشور بالا باشد و کمبود عرضه وجود نداشته باشد، قیمت هم افزایش پیدا نمی کند، ولی کاهش تولید موجب می شود، قیمت افزایش پیدا کند.

ماه های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت مواد خام مصرفی تولید نسبت به ماه های پیشین نسبتا کم شد و برخی از سودجویان و فرصت طلبان برای بالا بردن قیمت این محصول را احتکار کردند و در انبار های خود نگهداری می کردند که این امر باعث بالا رفتن وحشتناک قیمت پودر لباسشویی برف شده است.

قیمت پودر رختشویی صنعتی

تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند، قیمت متغیر باشد، با بالا رفتن قیمت ارز، نرخ خرما همانند قیمت هر محصولی افزایش پیدا می کند. طبق قانون عرضه و تقاضا، با افزایش تقاضا قیمت بالا می رود و با کاهش تقاضا قیمت پایین می آید در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید تا راجع این محصول بیشتر بدانید.

در این جا لازم است، به این نکته اشاره کنیم که قیمت پایین همیشه نشانه نامرغوب بودن محصول نیست، چون برخی از تولید کنندگان با کاهش هزینه های تولید سعی کرده اند، محصول را با قیمت ارزانی در اختیار مشتریان بگذارند‌. علاوه بر این، عرضه مستقیم و بدون واسطه هم باعث شده، محصول با قیمت کمتری از بازار در اختیار مشتریان گذاشته شود.

ادامه مطلب  چگونه پارچه ما را یک ساله پولدار می کند

قیمت پودر رختشویی فله صادراتی

پودر رختشویی فله صادراتی با توجه به مرغوبیت بالا و قیمت بسیار مناسب و ارزانی که دارد از محبوبیت ویژه و شگفت انگیزی برخوردار می باشد به طوری که نظر و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است

و علاوه بر عرضه در سراسر کشور به بسیاری از کشور های جهانی نیز صادر می شود و صادر کنندگان از فروش این محصول سود و منافع بسیاری به دست می آورند

و این صادرات کمک بسزایی به ارز آوری و اقتصاد کشور می کند پودر رختشویی فله قوی با آنزیم های پاک کننده پیشرفته از دیگر نمونه های این محصول است که تاثیرات بی نظیری بر از بین بردن آلودگی ها و کثیفی های لباس می گذارد و قیمت آن نسبتا بالا می باشد.

قیمت پودر رختشویی فله صادراتی

پودر رختشویی با توجه به نیاز جامعه در انواع و گونه های مختلفی تولید می شود که هر نوع از این محصول شاخصه های خاص خود را دارد و بر اساس قیمت و نرخ نیز این محصولات با یکدیگر تفاوت دارند.

انواع پودر رختشویی فله بر اساس قیمت به شرح زیر می باشند: قیمت پودر رختشویی فله ساده به عنوان ارزان ترین محصول شناخته شده است که قدرت پاک کنندگی کمی دارد و بیشتر برای لباس های با سطح آلودگی کم مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر رختشویی ضد حساسیت فله به عنوان گران قیمت ترین محصول از پودر رختشویی فله در بازار موجود است که به گونه ای تولید شده است که موجب بروز هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست نمی شود.

ادامه مطلب  بادام شیرین به من ثروتی شیرین هدیه داد

پودر رختشویی عطری فله دارای قیمت نسبتا مناسبی نسب به نوع ضد حساسیت می باشد که دارای عطر و رایحه ای فوق العاده خوبی است که بر روی لباس ها به جای می گذارد.

قیمت پودر رختشویی

پودر رختشویی تولید ایران به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت  مناسب، برای صادرات به عراق گزینه بسیار مناسبی می باشد. به طوری که بسیاری از تاجران عراق تمایل دارند محصولات ایران جایگزین شوینده کشورهایی همچون ترکیه و امارات بوده و از ایران خرید نمایند، چون علاوه بر مسافت قیمت مناسب تری نیز خرید می کنند.

پودر رختشویی از مهمترین اقلام تجاری است که به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می گردد اما لازم به ذکر می باشد که نباید پودر های صنعتی جایگزین مصارف خانگی شود، مگر اینکه هنگام خرید به درصدهایی که روی بسته بندی درج شده توجه شود. همچنین می توان از تولیدکننده یا فروشنده پودر صنعتی سوال نمود که برای مصارف خانگی مناسب می باشد یا خیر.

قیمت پودر رختشویی

خریداران می توانند سفارش صادراتی خود را با آنالیز مد نظر اعلام نمایند تا با توجه به همان کیفیت تولید و بسته بندی گردد. پودر رختشویی صنعتی به دلیل کاربرد متنوع دارای مزیت بیشتری نسبت به پودر رختشویی خانگی می باشد که در زیر بیان می شود:لکه بری قوی. خاصیت ضدعفونی کنندگی به دلیل استفاده در لاندری ها. قابلیت استفاده در آب سرد و حلالیت بالا.قابل استفاده در انواع ماشینهای شستشوی صنعتی.مناسب انواع لباس های رنگی و سفید

این امر سبب می گردد آسیب های احتمالی به لباس و یا ماشین به حداقل میزان خود برسد.

ادامه مطلب  با استفاده از کسب و کار اینترنتی ویلچر، ثروتمند شوید

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *