پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

قیمت پمپ آب 24 ولت برای ۴ طبقه

افراد برای انتقال مایعات با فشار می توانند در زمینهای کشاورزی، صنعت و برای ساختمانهای بیشتر از 4 طبقه از پمپ آب واکسون با قیمتهای متفاوت خریداری و استفاده کنند.

پمپ آب دارای اندازه، رنگها و مدلهای مختلفی می باشد.

پمپ آب وسیله ی مهمی برای انتقال آب به آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و مکانهای دیگر خانه می باشد.

پمپ آب از اجزای مختلفی مانند سیل مکانیکی، نوارگرافیتی، رینگ خنک کاری، محفظه، بلبرینگ، پروانه، رینگ سایشی، دیفیور، عینکی، پایه، پیستون، دیسک، دیافگرام، سیت و بال تشکیل شده است.

اگر به دنبال پمپ آب مناسب برای ساختمان 8 واحدی هستید باید به چند نکته توجه کنید اولین نکته قدرت پمپ است که با چه قدرتی می تواند به شما آب برساند و دومین نکته در شبانه روز چقدر می تواند کار کند و حداکثر آبدهی آن چقدر می تواند باشد و سومین نکته این است که تا چه ارتفاع را می تواند آب برساند که برای ساختمانهای بلند و طبقات زیاد باید فشار آب را حتما در نظر بگیرند.

به دلیل زیاد شدن اجناس تقلبی یک سری از پمپها را با برندهای دیگر به فروش می رسانند یا حتی برای نصب فروشنده شما را راهنمایی نمی کند که این موضوع می تواند خیلی حائز اهمیت باشد و با نصب درست طول عمر پمپ خود را بالا ببرید.

قیمت پمپ آب 24 ولت برای ۴ طبقه

برای تجارت یا خرید و راهنمایی با شماره ی روی سایت آراد برندینگ  تماس گرفته و مشاورین ما در شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و می توانند تمام سولات شما را پاسخ داده و شما را از اطلاعات خود که سالها در این زمینه به دست آورده اند بهره مند سازند.

ادامه مطلب  خرید قفل فرمان دست دوم

پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

برای شناخت کامل پمپ آب برقی ساختمان باید با اجزایی که در بالا اشاره شد بیشتر آشنا شوید در ادامه توضیحات برخی از اجزای پمپ را خواهم گفت.

رینگ سایشی: این قطعه پشت پروانه نصب می شود و از نشتی آب جلوگیری می کند که 3 مدل دارد رینگ ساده، رینگ شکل ال، رینگ پله ای که به ترتیب برای پمپهای با فشار پایین تا بالا نصب می شود.

دیافگرام: گاهی ممکن است از پشت کلید اتومات آب خارج شود که این مشکل بخاطر دیافگرام آن خواهد بود.

پیستون: به پمپ آب کمک می کند تا آب را منتقل کند به هر طرف و شعاعی که می خواهد.

بلبرینگ: این قطعه ربط زیادی به صدای پمپ دارد زیرا از یک طرف به پروانه و یک طف به الکتروموتورها متصل است.

پمپ آب برای ساختمان 4 طبقه

بسته به حرکت مایعات انواع  پمپ آب برای ۴ طبقه  به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشند.

پمپ رتودینامیک و پمپ جا بجایی ثابت

پمپ رتودینامیک شامل: به این پمپها موتور حرارتی گفته می شود زیرا از انرژی حرارتی استفاده می کند و بعد از تمام شدن کار به حالت اولیه باز می گردد.

پمپ جریان محیطی: این نوع پمپها همان پمپهای مورد استفاده در زمین کشاورزی است که آب را با عمل چرخشی به محیط اطراف خود ریخته و آبیاری می کند.

پمپ جریان محوری: تیغه های آن حول یک محور به صورت پیچ می باشند و طول این تیغه ها زیاد نیست و سرعت اثر بازگشتی آن پایین است.

ادامه مطلب  تاثیرگذارترین باور افراد برجسته و ثروتمند کدام است

پمپ جریان گریز از مرکز یا شعاعی: در این پمپ از پروانه های مختلفی ساخته شده و این مورد از همه پمپها بهتر بوده و خرابی کم تری دارد البته بستگی به نوع مصرف شما دارد.

پمپ آب 24 ولت

یکی از پمپهای محبوب که در صنایع مختلفی کاربرد داشته و برای طرحهای آن نیز بر حسب کار و عملکرد متفاوت است پمپ آب 24 ولت براشلس است که در کنار قدرت بسیار قوی که دارد صدای آن بسیار کم است.

یکی از مزیتهای پمپ آب براشلس این است که می تواند انواع آب نظیر شیرین و دریا همچنین برخی از مایعات مشابه آب را انتقال دهد به دلیل تکنولوژیهای به کار رفته در این پمپ شما می توانید 15 لیتر را در هر دقیقه انتقال دهید .

البته دقت داشته باشید که این 15 لیتری که ذکر شد برای مایعات با غلظت آب می باشد.

نکته قابل توجه این است که دستگاه براشلس می تواند آب را تا حدود 7 متر پرتاب کند، این پمپ علاوه بر سرعت پالایی که دارد در کنار صدای بسیار کمش طول عمر بیشتری را نیز به نسبت مدل دنده ای و یا دیافراگمی را دارا است.

پمپ آب 24 ولت

یکی از وسیله های بسیار مهم برای جابه جا کردن مایعات که با موجب می شود آب با قدرت بیشتری به بالا یا پایین منتقل شود پمپ آب بنزینی بوده که در مدلهای مختلف و با توانهای متفاوت مانند 24 ولت می توانید آن را خریداری کنید و گفتنی است که قیمت پمپ آب 24 ولت از نوع 12 ولت آن کمی بالاتر است.

ادامه مطلب  افزایش درآمد با راهکاری که حسابتان را پر می کند

پمپ آب یک وسیله مکانیکی است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و پمپها از نظر منبع انرژی برای به حرکت درآمدن بسته به مدلهای قدیمی و جدید به روشهای دستی، برقی، موتورها و انرژی باد شروع به فعالیت می کند.

همچنین این پمپها دارای اندازه های بسیار متفاوتی هستند به صورتی که اندازه کوچک آن برای میکروسکوپ و مدلهای بزرگ تر برای صنایع بزرگ کاربرد دارد.

پمپ آب کاربردهای زیادی را دارد، برای مثال ممکن است که شما در منطقه ای زنگی کنید که فشار آن بسیار کم باشد و یا اینکه ممکن است آب را برای طبقات بالا انتقال دهید.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *