انواع مغز فندق

قیمت خرید مغز فندق عمده

انواع مختلفی از فندق در بازار بفروش می روند که بعنوان مواد خوراکی صادراتی در دسترس مردم قرار داده می شوند . معمولا فندق مرغوب صادراتی از درشت ترین و باکیفیت ترین نوع فندق می باشد مجموعه فندوقچه انواع فندق مرغوب صادراتی را تولید و به ارایه مستقیم آن به مردم اقدام می نماید.

با این روند است که می تواند مغز فندق خوردنی و مرغوب بدون واسطه و به مقدار دلخواه به دست مشتریان محترم در بازار به فروش می رسد.

تولید فندق توسط واحد تولیدکننده معتبر به مقدار زیادی انجام می شود و علت این امر هم این است که این محصول صادراتی و پرطرفدار دارای طعم و کیفیتی بالا و خارق العاده می باشد و توجه بسیاری از مردم را که در پی خرید این ماده خوراکی ارزشمند هستند را به خود جلب کرده است.

مغز فندق از اعضای مهم و اصلی آجیل ۴مغز می باشد. استفاده از آجیل ۴مغز و بالاخص مغز فندق در ایامی از سال به اوج میرسد.

قیمت خرید مغز فندق عمده

البته توصیه ما اینست که در تمامی ایام سال از مغز فندق استفاده نمایید، زیرا استفاده متعادل آن برای سلامت تن و روان بسیار مفید میباشد، برای اطلاعات بیشتر و یا تهیه این محصول می توانید به سایت آراد برنیدنگ مراجعه فرمایید.

ایامی از سال که مصرف مغز فندق به اوج میرسد عبارتند از: مناسبتها و جشن ها، ایام مبارک مذهبی، شب یلدا، چهارشنبه سوری، ایام عید نوروز و سایر مناسبتها. مغز فندق را با گردو مصرف کنید معجزه اش را ببینید.

اصولا قیمت تولیدی فندق خام و فندق نمکی مرغوب صادراتی , یک نرخ عادلانه و منصفانه است که توجه همگان را به خود جلب می کند و افرادی که قصد خرید میزان زیادی از این نوع فندق صادراتی و بسیار مرغوب را دارند می توانند

ادامه مطلب  آشنایی با ایده های میلیاردی شدن با گرانول و طناب

پس از به دست آوردن قیمت تولید این محصول خارق العاده به خرید این ماده غذایی و مغذی به نرخ تولیدی و بپردازند و خریدی خوش آیند از این خشکبار پر خاصیت و منحصر به فرد را با هزینه های ارزان قیمت به پایان برسانند.

انواع مغز فندق

در اینجا به دنبال این هستیم که اطلاعاتی درباره انواع فندق مرغوب را به افراد خریدار ارایه نماییم تا کسانی که بدنبال این ماده خوراکی و ارزشمند هستند به راحتی بتوانند خرید خود را بدون واسطه و با کیفیت عالی تهیه نمایند.

برخی از ویژگی های انواع فندق مرغوب عبارتند از :

  • فندق های مرغوب در اندازه های درشت و یکدست در بازارهای داخلی و صادراتی خشکبار به فروش می رسد.
  • مغز این فندق ها بسیار ترد و از طعم بسیار مطلوبی برخوردار است .
  • این نمونه های خوراکی که در اقسام مختلف در بازار موجود است با استفاده از مواد خوردنی طعم دار می شوند و به صورت نمکی , سرکه ای , فلفلی و غیره در اختیار افراد خریدار قرار داده می شوند.
  • شرایط اقلیمی که این فندق ها در آن تولید می شوند نیز بسیار عالی می باشد و به همین دلیل هم هست که این محصولات خارق العاده دارای خاصیت های زیادی هستند.

انواع مغز فندق

مملو از مواد معدنی مانند سدیم و منیزیم می باشند، از این رو فروش و خرید مغز فندق بسیار رواج دارد.

ایران به دلیل شرایط اقلیمی مناسب توانسته است انواع بسیار مرغوبی از خشکبار از قبیل انواع گردو , پسته و فندق را به مرحله تولید برساند و همچنین از پتانسیل خوبی برای صادرات برخوردار است و تا امروز توانسته است انواع فندق های خود را به کشورهایی روسیه , امارات , اروپا , چین , ژاپن , کانادا , برزیل , استرالیا و حتی فندق که قطب اول فندق در دنیاست , را صادر نماید .

ادامه مطلب  پتوی ثروت را برای زندگی ام پهن کردم

قیمت عمده فندق

مغز فندق از نظر سایز انواع مختلفی دارد، معمولا بهترین سایز آن ۱۱:۱۳ و ۱۳:۱۵ میباشد.

قیمت فندق براساس سایزبندی تعیین می گردد، البته این نوع قیمت گذاری زمانی میسر است که در زمینه تازه بودن و سالم بودن مغز فندق مشکلی وجود نداشته باشد هر قدر سایز یا اندازه مغز بزرگتر باشد به همان اندازه قیمت بالاتر خواهد بود.

شایان ذکر است سایز فندق به مرور زمان بر اثر تبخیر و از دست دادن آب میوه کم شده و سایز ۱۳:۱۵ به سایز ۱۲:۱۴ تبدیل می شود، البته جای نگرانی نیست، در حقیقت فروشنده متحمل خسارت میشود زیرا وزن محصولش کم شده و به قیمت بالاتر هم نمیتواند بفروشد.

قیمت عمده فندق

شایان ذکر است این مشکل بیشتر از اواخر خرداد تا پایان تابستان، یعنی تا رسیدن محصول جدید پیش می آید، در این ایام افراد بسیاری در پی قیمت عمده مغز فندق می باشند.

در این موارد بایستی تامین کنندگان فندق تهویه مناسب در مکان نگهداری مغز فندق ایجاد نمایند تا مبزان تبخیر محصولشان کمتر شود، و با اینکار جلوی ضرر و زیانشان گرفته می شود. بعضی از خریداران مغز فندق، در فصل تابستان از خرید مغز فندق خودداری می کنند.

زیرا فکر می کنند مغز فندق سایزاستاندارد ندارد، ولی باز اشاره شود که جز تبخیر آب موجود در مغز حادثه دیگری رخ نداده است، و این از دست دادن آب و یا به عبارتی کاهش سایز و وزن ربطی به کیفیت محصول ندارد.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *