سرنگ انسولین بی دی

سرنگ انسولین بی دی آوا

یکی از مهمترین داروهای مصرفی در افراد مبتلا به دیابت انسولین است که با سرنگهای ۱۰۰ واحدی یا ۵۰ واحدی به صورت چند سی سی مصرف می گردد.

با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از سرنگ انسولین ساده انسولین این روزها بازار داخلی کشور با حداکثر توان تولیدی خود اقدام به عرضه این تجهیزات نموده است که واجد تمام استانداردهای بین المللی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

سرنگ انسولین بی دی آوا

سرنگهای انسولین همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد در نمونه های متعددی به بازار عرضه می گردند که دارای سه سایز اصلی هستند و در این بسته بندیها به بازار ارائه می شوند سرنگهای انسولین ۳۰ واحدی، ۵۰ واحدی و ۱۰۰ واحدی که هر کدام از آنها برای تزریق حجم مشخصی از مایعات و بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

این واحدها برای مشخص نمودن حجم انسولین وارد شده به بدن تعیین می گردند به طور مثال سرنگ انسولین ۱۰۰ واحد انسولین معادل همین مقدار وارد بدن می نماید.

این اندازه گیریهای دقیق و صحیح می تواند به تعیین میزان توسعه انسولین و استفاده از آن کمک نماید و فرد به راحتی با استفاده از علامت گذاریها مقدار مجاز مصرف را تزریق نمایند.

سرنگ انسولین بی دی

همانطور که شاهد هستید، انسولین معمولا توسط افراد دیابتی روزانه استفاده می شود که این خود باعث افزایش هزینه ها می گردد که در این میان بهتر است از سرنگ انسولین بی دی یک سی سی استفاده نمایند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز بر خوردار می باشد.

ادامه مطلب  با چند استراتژی ساده در حوزه حوله ثروتمندی را در آغوش کشیدم

ضمنا، سرنگ انسولین بی دی توسط شرکت بی دی آمریکا تولید و در بازار جهانی عرضه می شود و البته در جهان حرف اول را نیز می زند.

در ضمن این سرنگ انسولین بی دی به صورت زیر پوستی تزریق می شود و تمام افراد دیابتی می توانند خودشان تزریق را بدون دردسر و به راحتی انجام دهند.

این نمونه از سرنگ انسولین علاوه بر اینکه برای تزریق انسولین استفاده می شود، قابلیت دیگری نیز دارد که می توان به علت داشتن سر سوزن تیز و استاندارد همچنین برای تزریقهایی مانند صورت و البته برای کودکان از آنها استفاده نمود.

قابل ذکر می باشد که واحد اندازه گیری در این مدل از سرنگها دقیق معلوم می باشد و افراد دیابتی برای هر اندازه دوزی که در روز می خواهند استفاده کنند، می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

سرنگ انسولین بی دی

معمولا واحد سرنگ انسولین بی دی تا حدود 100 واحد می رسد و افراد دیابتی در هنگام خرید باید به اندازه واحد و دوز مصرفی روزانه خود آن را تهیه نمایند تا جوابگوی نیازشان باشد.

ضمنا، برای اینکه انسولین اثر کند، باید هنگامی که می خواهید از انسولین در قسمت شکم تزریق نمایید باید با ناف 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.

البته توصیه می شود که مکرر جای تزریق انسولین را عوض کنید و هر بار یک محل را برای تزریق در نظر بگیرید تا بدن زخم نشود.

سرنگ انسولین آوا

سرنگ انسولین آوا تنوع بسیار زیادی داشته است که شما می‌توانید آنها را خریداری کنید البته باید توجه داشته باشید که رنگ های انسولین کاربرد بسیار زیادی در صنایع پزشکی داشته است و برای تزریق آمپول درون زخم های باز از این نوع سرنگ استفاده می شود که دارای سوزن بسیار نازک هستند و میزان درد کمتری را افراد تحمیل می‌کند.

ادامه مطلب  امروز ذهنیت ثروتمند را برای خود ایجاد کنید

از سرنگ انسولین که با گیج های مختلف موجود است برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده بوده و بدنه این محصولات درجه بندی شده است که شما می توانید مطابق با استانداردهای جهانی میزان انسولین را تزریق کنید.

سرنگ های انسولین انواع بسیار مختلفی دارند که به صورت استاندارد تولید شده است و محفظه آن دارای درجه بندی هایی اسب که بر حسب معیارهای بین المللی نشانه گذاری شده.

سرنگ انسولین آوا

این محصولات ضد حساسیت می باشد تا تمامی افراد قادر به استفاده کردن از این کالا باشند، یکی از مهمترین مواردی که افراد مبتلا به دیابت باید به آن توجه داشته باشند در دسترس بودن همیشگی سرنگ انسولین آوا است که یک سرنگ بسیار کوچک می باشد که مخصوص تزریق بافت زیر پوستی بوده است و کمترین میزان درد را به افراد تحمیل می کند. با استفاده از این سرنگ انسولین با کمی فشار می توانید در محل هایی شکم و بازو ها یا باسن به راحتی انسولین مورد نیاز خود را تزریق کنید.

سرنگ های انسولین کاملاً یکبار مصرف و شخصی بوده و پس از یکبار استفاده باید امحا شود اما در صورت ضروری و با رعایت نکات زیر می توان یک مرتبه دیگر برای همان فرد از سرنگ انسولین استفاده کرد بعد از اینکه عمل تزریق صورت گرفت انسولین باقیمانده در سرنگ کاملاً تخلیه شود و سرنگ درپوش ای دارد که باید بعد از استفاده گذاشته شود و سپس آن را تا تزریق بعدی در یخچال نگه دارید.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *