رمز و رازهای افراد موفق و پولساز

رمز و رازهای افراد موفق و پولساز

افراد موفق همیشه رمز و رازهای دارند که از طریق آنها زودتر به نتیجه رسیده اند، بعضی اوقات ما هم از همان رمز ها استفاده می کنیم ولی به موفقیت نمی رسیم. شما می توانید با سرمایه گذاری بر چرم به آسانی پولدار شوید.

چرم

پاتن چرم یکی از برندهای چرم ایرانی قدیمی‌ است که از سال 1339 شروع به کار کرده است که در بین مردم بسیار طرفدار دارد. این برند تولیداتش مختص به کیف چرم و کفش مردانه و زنانه است که به تولید لباس‌های چرمی وارد نشده است. کیف و کفش‌های پاتن چرم، طراحی‌ مدل‌های زیبایی دارد و مزایای خوب آن این است که از نظر قیمت به صرفه‌تر از سایر برندهای معروف ایرانی می‌باشد.

پاتن چرم محصولاتی با تنوع بالا تولید می‌کند و در تلاش است تا نیاز و خواسته اکثریت از مشتریان را تولید کند. پاتن چرم از لحاظ جنس کیفیت خوبی دارد و همچنین طراحی‌های کیف و کفش آن متنوع است اما محصولات آن لوکس یا بسیار شیک نیست. اما با این حال اگر به دنبال جنس خوب و مقاوم می‌گردید پاتن چرم گزینه مناسبی است.

چرم

چرم تبریز

همانطور که متوجه شدید، بازار هدف اصلی تولید چرم مصنوعی در تبریز کارخانجات تولید انواع کفش چرم تبریز هستند.
چرم های مصنوعی تولیدی، با تنوع فوق العاده ای از طرح ها و رنگبندی ها عرضه شده و جایگزین بسیار مناسبی برای چرم های طبیعی می باشند.
طرح هایی چون طرح پوست ماری، طرح کروکدیلی، طرح اکلیلی یا لمه و طرح های پانچی، همگی از طرح های مشتری پسند چرم مصنوعی اند.
این چرم ها از نوع چرم PU و یا چرم PVC بوده و علاوه بر صنعت کفش، در حوزه تولید انواع کیف، کاپشن، مبل، روکش صندلی و غیره کاربرد جدی داشته اند.

ادامه مطلب  راه رسیدن به ثروتمندی را چطور یافتم

چرم تبریز

چرم اشبالت

چرم‌ اشبالت طبیعی یکی از انواع چرم هاست که از پوست گاو و گوساله تشکیل می شود. اشبالت که به آن “اشپالت” نیز گفته می شود، چرمی است شبیه چرم جیر که از ورقه ورقه کردن پوست گاو به دست می آید. این نوع چرم دارای الیاف متراکم است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد، سطح آن صاف و در اصطلاح بدون گرین می باشد. بر اساس موارد مصرف این محصول به صورت نرم و خشک در ضخامت های متفاوت ارائه می شود. کاربرد عمومی آن در تهیه کفش های ایمنی و انواع کیف ها است. البته گاهی در تهیه لباس و دستکش هم از آن استفاده می گردد.

روش و مراحل ساخت اشبالت هم بدین صورت می باشد. قسمت براق و صاف پوست را از سطح پرزدار پوست که سطحی ضخیم است جدا میسازند. سپس این سطح پرزدار را با استفاده از دستگاه های مربوطه دباغی کرده و چرم اشبالت را تولید می کنند.

چرم اشبالت

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *