زیر سیگاری فانتزی

خرید زیر سیگاری خاص

زیر سیگاری خاص چی بخرم؟ یکی از مهم ترین وسایلی است که سیگاری ها و مصرف کنندگان دخانیات باید از آن استفاده کنند تا خاکستر سیگارشان روی فرش، مبل و حتی لباس هایشان نریزد و باعث سوختن و از بین رفتن آن ها نشود.

زیر سیگاری  است. امروزه این نوع محصولات دارای انواع و اقسام متریال ها و طرح هایی هستند.

برای افرادی که سیگار می کشند، هیچ چیز اجباری تر از زیرسیگاری نیست. بدون زیرسیگاری سیگار کشیدن در خانه بسیار دشوار خواهد بود، بنابراین تهیه زیرسیگاری برای خانه بسیار مهم است،

زیر سیگاری سرامیکی

حتی اگر یکی از اعضای خانواده شما سیگار می کشد. باز هم باید این ظروف را در اختیار داشته باشید تا اگر سیگاری مهمان شما شد بتوانید از این ظروف استفاده کنید.

در هنگام سیگار کشیدن، افراد باید خاکستر سوخته را خالی کرده و در انتها برای خاموش کردن فیلتر سیگار، آن را در ظرفی به نام زیرسیگاری قرار دهند و برای این منظور طراحی و ساخته شده اند، زیرا ضد حریق هستند و در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند.

نکات مهم هنگام خرید زیر سیگار خاص

انتخاب نوع

اولین نکته در خرید جا سیگاری توجه به نوع آن است. امروزه فندک به طور کلی در دو مدل جیبی و رومیزی ساخته و عرضه می شود، بنابراین شما باید با سلیقه و میل خود مدل مناسبی را برای استفاده شخصی یا سایر دوستان خود خریداری کنید.

نوع محصول

نکته بعدی در مورد خرید جا سیگاری توجه به نوع این گونه محصولات است. معمولا برای ساخت جا سیگاری از مواد نسوز و مرغوب مانند: شیشه، چوب، فولاد، فلز، سنگ، سرامیک و … استفاده می کنند که انتخاب و خرید هر کدام به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

ادامه مطلب  خرید اینترنتی جاکفشی داشبوردی نشیمن دار [معرفی 20 مدل جدید]

تعداد جا سیگار

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید و انتخاب جا سیگار باید به آن توجه کنید، تعداد جای جای سیگار روی محصول است که برخی اصلاً ندارند و برخی دیگر از یک تا چهار جای مختلف دارند.

رنگ مناسب

رنگ این نوع محصولات متفرقه موضوعی است که فقط به میل و سلیقه شما بستگی دارد. با این حال، توصیه می کنیم همیشه رنگ هایی را انتخاب کنید که ضد زنگ هستند تا در طول استفاده طولانی مدت از محصول تغییر رنگ یا تغییر رنگ ندهند.

زیر سیگاری جدید

داشتن درپوش

عامل مهم دیگری که معمولاً توسط افراد سیگاری نادیده گرفته می‌شود و توجه چندانی به آن نمی‌کنند، درپوش بودن محصول است که باعث می‌شود در هنگام وزش باد خاکستر داخل آن وزیده شود و یا حتی ته سیگار از بیرون نشت نکنید و از کثیف شدن محیط خود جلوگیری نکنید.

قیمت زیر سیگاری خاص

قیمت زیر سیگاری خاص می تواند از چند ده هزار تومان شروع و تا چند صد هزار تومان افزایش یابد و این شما هستید که با توجه به بودجه خود باید کالای مناسب خریداری کنید. نظر و سلیقه شما یا سایر دوستانتان سیگار می کشید.

 

حتما ببینید

استند گلدان مدل تاج کد RWI26

20 مدل استند گلدان چوبی و فلزی جدید

استند گلدان پایه ای است که برای قرار دادن گلدان استفاده می شود. استندها در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *