دستکش لاتکس مای گلاو

خرید دستکش لاتکس مای گلاو طبیعی

شما می توانید این محصول را با کیفیت مرغوب خرید کنید و دستکش لاتکس را برای محافظت از دست خودتان تهیه کنید دستکش لاتکس یکبار مصرف (حدود ۰.۱۰ میلی متر ضخامت و ۲۳۰ میلی متر طول) که دستکشهای لاتکس دسته دار قابل استفاده مجدد، نوع دستکش ظرفشویی (تقریباً ۰.۳۰ میلی متر ضخامت و ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلی متر طول) است دستکش لاتکس با تکیه گاه پارچه (حدود ۱.۵ تا ۲ میلی متر ضخامت و ۳۰۰ میلی متر طول) است.

مهم است که اندازه دستکش خود را مناسب انتخاب کنید، خواه یک بار مصرف باشد یا نباشد دستکش باید متناسب با دست شما باشد، نه خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد تا مهارت خود را از دست ندهد.

در اینجا پیوند راهنمای اندازه وجود دارد که به شما امکان می دهد اندازه دستان خود را محاسبه کنید و بنابراین مدل مناسب را انتخاب کنید.

دستکش لاتکس طبیعی

نکته دیگری که درباره مزایای خرید دستکش لاتکس می توان به انعطاف پذیری و کشش، چسبندگی عالی حتی بر روی سطوح مرطوب، محافظت در برابر عفونتها و آلودگیها، محافظت در برابر برخی مواد شیمیایی و پوشش کرپ روی دستکشهای نساجی اشاره کرد.

از معایب دستکش لاتکس می توان به مقاومت بسیار ضعیف در برابر تماس با فرآورده های نفتی (روغن، بنزین، گریس و غیره) مانند نیتریل، خطرات آلرژی به پروتئین لاتکس و مقاومت کمتری نسبت به نیتریل دارد.

دستکشهای لاتکس در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل انعطاف پذیری آنها مورد قدردانی قرار می گیرند.

دستکش لاتکس مای گلاو

یکی از دستکش های دیگری که در شرکت آداس دنتیست عرضه می شود به نام دستکش نیتریل مای گلاو می باشد این دستکش از جنس بوتادین مونومر تولید و ساخته شده است که مقاومت بالاتری در برابر مواد شیمیای از خود نشان داده است.

ادامه مطلب  علاقه به حنا هندی باعث ثروت من شد

میتوان گفت که از دستکش ها لاتکس بالاتر می باشد و معمولابه کسانی که به دستکش لاتکس حساسیت نشان داده اند و تمایل بیشتری جهت استفاده از نیتریل مایگلاو که در شرکت آداس دنتیست عرضه می گردد نشان داده است.

دستکش نیتریل دارای ترکیب ضد آلرزی می باشند که مقاومت بالا در برابر پارگی و کشرسانی بیشتر و ضخامت خوبی نسبت به لاتکس رو دادا می باشد و عمر بالاتر از دستکش های دیگر همچون ونیل واز لاتکس بر خوردار بوده و هست.

دستکش لاتکس مای گلاو

همچنین دلیل دیگر که نسبت به دستکش های دیگر متامایز ساخته است دلیل چسبناک بودن دستکش نیتریل مای گلاو می باشد که همچین خاصیتی رو دارا نمی باشد و بخاطر همین ویژگی حرکات دست را مهار نمی کند

و دست به راحتی می تواند هر طور و همه کار های که از ترکیب حساسیت و سنگین رو می توان با این دستکش لاتکس مای گلاو انجام دادو در محیط های آزمایشگاهی و آشپزخانه نیز میتوان استفاده استفاده کرد.

دستکش نیتریل بخاطر این که مقاومت در برابر مواد شیمیای و الکل رو داست و به راحتی می توان در محیط های ازمایشگاهی مورد استفاده قرار داد دستکش نیتریل

همچنین می توان در آشپزخانه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار داد چون به راحتی پاره نمی شود و مقاومت خوبی در برابر برش چاقو آشپزخانه را مهار سازد

دستکش لاتکس طبیعی

شما زمانی که تصمیم به خرید این محصولات می کنید باید آگاه باشید این محصولات از چه برندی می باشند و همچنین در صدد این باشید تا دستکش لاتکس طبیعی را خریداری کنید زیرا از نظر کیفیتی و مقاومتی بسیار مناسب می باشد.

ادامه مطلب  با ریمل ثروتم را فرم دادم

شما بعد از اینکه این دستکشها را در دست خود قرار داده اید باید توجه کنید که در دست خودتان گرمای غیر طبیعی ای احساس نکنید اگر متوجه ی گرمای بیش از حد نرما و طبیعی شده اید

آن را از دستتان خارج سازید زیرا گرما و رطوبت می تواند یکی از محیطهای بسیار مناسب برای رشد باکتریها باشد و همین موضوع می توانید بسیار زیان آور باشد و تا میزان زیادی افراد را بیمار کند.

دستکش لاتکس طبیعی

شما در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که این دستکش لاتکس طبیعی را مناسب سایز دست خود خریداری کنید تا بتواند در دستتان کاملا راحت باشد و در هنگام استفاده راحتی آن را احساس کنید.

این دستکشها توسط بهترین طراحان صورت گرفته و همچنین می توانند در مواردهای مختلفی از آن استفاده کنند که امروزه پزشکان برای نظافت و رعایت بهداشت از این دستکشها بسیار زیاد بهره می برند.

این دستکشها در اتاق عمل بیشترین کاربرد را دارا بوده و در هنگام جراحی از این نوع محصول استفاده می کنند همچنین این دستکشها می توانند تا میزان زیادی از بروز آلودگیها و میکروبها به دست جلوگیری می کند.

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *