محافظ صفحه نمایش تلویزیون مدل SP-43

بهترین محافظ صفحه تلویزیون 55

محافظ صفحه تلویزیون چه مارکی خوبه؟ محافظ صفحه تلويزيون خوبه يا نه؟محافظ تلويزيون ال سي دي در مدل هاي 42، 43، 49، 50، 55 اينچ و تايواني براي تلويزيون ال جي به فروش مي رسد، قبل از خريد محافظ تلويزيون، 8 مدل از خريداران بررسي مي شود. پرداخت:

پیش از این، زمانی که ما هنوز این دنیای فناوری را تجربه نکرده بودیم، حوله ای مربعی ساخته شده از ترمه بود که برای محافظت از آن روی تلویزیون های 14 و 24 اینچی انداخته می شد.

امروزه خرید محافظ برای صفحه تلویزیون اهمیت زیادی دارد. به خصوص در خانه هایی که بچه های کوچک دارند. زیرا هزینه محافظت از صفحه تلویزیون بسیار کمتر از صفحه نمایش آن است. این محصول دارای الگوهای بسیاری است که ممکن است شما را برای خرید به چالش بکشد.

بنابراین در این راهنمای خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین محافظ صفحه تلویزیون را مطابق با نیاز خود با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید. پس با محصول نقدی در آینده همراه باشید.

محافظ صفحه نمایش وروان مناسب برای تلویزیون 49 اینچ

 

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش

  • جلوگیری از شکستگی و خش برداشتن صفحه
  • جلوگیری از افتادن لکه های چرب بر صفحه
  • جلوگیری از ساطع شدن اشعه یو وی
  • عدم لطمه به ظاهر تلویزیون
  • قابل شستشو

بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون

بهترین گلس تلویزیون، علاوه بر تمام ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، باید مقاوم در برابر ضربه و خط و خش باشد و به مرور زمان کدر نشود.

یکی از بهترین برندهای تایوانی و وارداتی است. این نوع محافظ صفحه را می توانید از طریق سایت کالاسونیک سفارش دهید. نصب این محافظ صفحه تلویزیون بسیار آسان است و یکی از مهم ترین ویژگی های این محافظ صفحه تلویزیون ضد ضربه و خط و خش بودن آن است.

با استفاده از این محافظ می توانید تا حد زیادی از صفحه تلویزیون خود در برابر خط و خش محافظت کنید. این محافظ صفحه تلویزیون گزینه مناسبی برای تمامی برندهای تلویزیون در دستگاه های 32-40-43-47-49-55-58-60-68 و … اینچی می باشد. این محافظ از ورق تایوانی به ضخامت حدود 2 میلی متر ساخته شده است.

ویژگی های محافظ صفحه نمایش تلویزیون

  1. سبک باشد زیرا استفاده از محافظ سنگین به فریم تلویزیون فشار وارد می کند.
  2. محافظ اصلی نباید جلوی ظاهر تلویزیون را بگیرد
  3. محافظ های خوب نباید با چسب روی تلویزیون نصب شوند زیرا چسب روی تلویزیون می ماند.
  4. محافظ صفحه نباید به طور کامل به تلویزیون وصل شود، باید یک شکاف بسیار کوچک وجود داشته باشد تا هوا بین تلویزیون و نگهدارنده تبادل شود.
  5. محافظ اصلی باید در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند.
  6. محافظ صفحه نباید روی ریموت کنترل تاثیر بگذارد.

کاربرد محافظ صفحه نمایش تلویزیون

محافظ ها با شفافیت بالای خود علاوه بر افزایش امنیت تلویزیون، کیفیت تصویر را به میزان قابل توجهی حفظ کرده و در طراحی شیک تلویزیون ایرادی ایجاد نمی کنند.

بدین ترتیب با محافظ ال ای دی به کیفیت تصویر تلویزیون دست خواهید یافت و از صفحه نمایش به خوبی محافظت خواهید کرد تا به بازیگوشی کودکان در خانه در تلویزیون آسیبی وارد نشود.

این صفحه نمایش با توجه به اینچ صفحه تلویزیون در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است تا به راحتی بر روی صفحه نمایش قرار گیرد.

این محافظ صفحه به گونه ای طراحی شده است که با تکنولوژی امروزی نشکن است و مهمتر از آن، رنگ های نمایش داده شده را تیره نمی کند و با حفظ روشنایی کامل تصاویر، تلویزیون شما را همراهی می کند.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون

نکته دیگر این است که به دلیل مواد شیشه ای و بی رنگی که دارد روی صفحه نمایش کاملا نامرئی است. بنابراین اگر طراحی صفحه نمایش و حاشیه های اطراف صفحه نمایش تلویزیون خود را دوست دارید، این محافظ صفحه طراحی خود را تغییر نمی دهد.

اندازه استاندارد این محافظ صفحه اسپیکرها را نمی پوشاند، بنابراین صدا واضح خواهد بود.

محافظ پنل LED حتی به راحتی تمیز می شود و می توانید گرد و غبار روی آن را تنها با یک دستمال تمیز کنید.

نکته دیگر اینکه وقتی این محافظ را نصب می کنید، می بینید که در فاصله کمی از صفحه اصلی قرار گرفته است.

اگر دلیل را می خواهید باید بگوییم که وقتی تلویزیون روشن است دمای صفحه نمایش بالا می رود و حالا اگر محافظ به صفحه وصل شود دما همچنان بالا می رود. اما این باعث می شود که هوا بین محافظ و صفحه نمایش جریان داشته باشد و حرارت را کاهش دهد.

این محصول علاوه بر محافظت از صفحه نمایش، به عنوان یک فیلتر در برابر 96% تا 99% اشعه UV برای محافظت از چشم و پوست نیز عمل می کند. و در برابر انعکاس نور و اشعه ماوراء بنفش مقاومت دارد و در صورت استفاده در محیط روشن فشاری به چشم وارد نمی کند.

نحوه نصب محافظ تلویزیون

برای نصب محافظ صفحه تلویزیون مراحل زیر را دنبال کنید:

پوشش پلاستیکی محافظ را با احتیاط جدا کنید و در حین انجام این کار مراقب باشید تا حد امکان با دستان خود سطح محافظ را لمس نکنید.

محافظ را کاملا عمودی نگه دارید و برای جلوگیری از آلودگی آن را روی زمین یا سایر سطوح قرار ندهید (اگر نمی توانید محافظ را به صورت عمودی نگه دارید، آن را روی یک سطح شیشه ای کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار و ذرات ریز و لکه های اثر انگشت قرار دهید)

محافظ را با دقت و کاملاً افقی روی تلویزیون قرار دهید و سپس بندها را محکم کنید. پس از نصب محافظ، مطمئن شوید که تسمه های نگهدارنده کاملا در جای خود سفت شده اند.

بهترین برند های محافظ صفحه نمایش تلویزیون 

بهترین برند های محافظ صفحه نمایش تلویزیون به ترتیب الویت عبارتند از ویویدکس، اس اچ، وروان، گارد و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *