با صنایع دستی به رویاهایم دست یافتم

با صنایع دستی به رویاهایم دست یافتم

صنایع دستی باعث شد زندگی ام زیرورو شود. از طریق کسب و کار در این حوزه توانستم خانم موفقی شوم. اوایل حتی برای خودم هم قابل باور نبود.صنایع دستی تنوع بسیار زیادی دارد و مطابق سلایق مختلف میشود کار کرد من در این متن میخواهم شما را با انواع سبد از جمله سبدهای حصیری، سبد بافتنی و سبد درب دار آشنا کنم خوشحال میشوم همراه من باشید.
سبد بافتنی
امروزه با برای نگهداری و جا به جایی انواع وسایل به بیرون یا درون خانه از سبد استفاده می کنند، زیرا یک جعبه جمع و جور بوده و بزرگی آن باعث چیدن چندین وسیله به صورت یکجا در آن می شود. همین امر باعث جلوگیری از اتلاف وقت در انتقال وسیله به مکانی دیگر شده و دیگر تکه تکه یک وسیله را جا به جا نمی کنیم. کی از بهترین صنایع دستی برای نگهداری میوه، شیرینی و لوازم بهداشتی، سبد پلاستیکی و سبد بافتنی بوده و بافت آن به صورت دستی است، زیرا دقت بیشتر و خلاقیت بهتری بر روی آن پیاده شده است. در بازارها انواع گوناگون سبد برای اکثر کارهای روزانه موجود بوده و افرادی که به وسایل سنتی علاقه مندند با تهیه و جایگزین آن به ظروف شیشه ای برای چیدن میوه استفاده کنند، زیرا به دلیل چیدن و خلاقیت در ساخت، جذابیت آن موجب کلاس شما در  مهمانیها می گردد.
سبد بافتنی

سبد حصیری
گام به گام صادرات انواع سبد حصیری بزرگ را در این جا مطرح می کنیم تا شما عزیزان نیز با پروسه ی صادرات این محصولات همه پسند و پر طرف دار آشنا شوید: ابتدا باید مجوز های لازم برای صادرات این محصولات گرفته شود که برای گرفتن این مجوزها تولید کننده نیازمند تلاش و زحمت و هزینه های بسیار زیادی می باشد، برای گرفتن مجوز صادرات و اجازه ی صادرات، باید کیفیت محصولات که قرار است صادر شود باید تایید شود. تاریخچه‌ی تولیدات محصولات حصیری در ایران نشان می‌دهد، کشور ما در گذشته تنها استفاده‌ی ایرانیان از تولیدات حصیری منحصر به زیرانداز نبوده و ایرانیان در زمان‌های بسیار گذشته، ظروف حصیری نیز تولید می‌کردند.

ادامه مطلب  روش بی نظیر برای میلیونر شدن

سبد حصیری

سبد درب دار

سبد درب دار میوه از جمله سبد میوه هایی است که دارای جنسی سبک و مقاوم هستند و با داشتن درهای مخصوص مانع کپک زدن میوه ها می شوند و حتی مانع بو گرفتن یخچال نیز می شوند چرا که بعضی از میوه ها مانند طالبی و خیار بوی زیادی دارند و زمانی که بخواهیم آنها را در یخچال قرار دهیم به دلیل بوی زیادی که دارند باعث می شوند یخچال نیز بو بگیرد بنابراین سبد میوه درب دار بهترین گزینه برای نگه داری میوه ها هم در داخل یخچال است هم در فضای باز است. از مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین آیتم‌های آشپزخانه، وجود انواع نگهدارنده هاست. در واقع اکثر لوازمی که بر روی میز، کابینت و کنسول و حتی دیوار چیده شده‌اند، نیاز به نگهدارنده دارند. نظیر قاشق چنگال، کف گیر و ملاقه که نباید در فضای بسته قرار بگیرد؛ زیرا مرطوبیت آن، احتمال رشد قارچ و در پی آن حساسیت‌های پوستی را ایجاد می‌کند. بنابراین نگهدارنده ای مانند سبد درب دار و … آیتم مهمی برای آشپزخانه به شمار می‌رود.

 

سبد درب دار

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *