با سفر و کسب تجربه و اطلاعات موفق شدم

با سفر و کسب تجربه و اطلاعات موفق شدم

برای کسب اطلاعات در رابطه با رب انار محصولی که شروع به فروش آن کرده ام سفر های زیادی را انجام دادم. دراین سفر ها تجربه های بسیار زیادی را کسب کردم که در راه موفقیتم بسیار مهم بوده است. اندک اطلاعاتی که کسب کرده ام را در این مقاله برای شما گردآوری کرده ام.

رب انار محلی

رب انار محلی یکی از خوشمزه ترین مواد خوراکی و مفید که سهم بسیار زیادی را در غذاهای مصرفی ما دارد می باشد این خوراکی با قیمتهای بسیار مناسبی در بازار ایران به نسبت کشورهای دیگر خرید و فرو می شود. چند نمونه از این فراورده های مهم انر لذیذ عبارت است:آب انار، رب انار، کنسانتره انار، پودر انار و بسیاری از موارد خوشمزه دیگر، میوه انار سرشار از تمام مواد مغذی، مواد معدنی، ویتامینها، آنتی اکسیدانها و گلوکز است، به همین دلیل رب انار می تواند به درمان برخی بیماریها مانند، سرطان پروستات، بیماری قلبی، دیابت و غیره کمک کند و بسیار مفید باشد. رب انار تولیدی ما یک محصول عالی و بسیار خوشمزه است، این محصول از میوه انار خوش طعم ایرانی با بهترین کیفیت مانند، انار درجه یک کوراسان و انار ساوه تولید می تواند. رب انار شربتی غلیظ است که از اب انار پخته شده درست می شود، رب انار غلیظ و طعمی ترش و شیرین یا ملس دارد.

رب انار محلی

رب انار نارنی

رب انار نارنی به صورت شیرین ملس یا ترش وجود دارد که از آن برای طبخ انواع غذاها و دسر می توان بهره مند شد چاشنی اصلی فسنجان رب انار می باشد که با توجه به ذائقه خود می توان آن را ترش یا ملس انتخاب کرد همچنین در تهیه مرغ ترش و کباب ترش این چاشنی نیز بسیار پر کاربرد و پر مصرف میباشد همچنین برای تهیه زیتون پرورده رب انار رکن اصلی و اساسی می باشد و زیتون پرورده بدون آن تولید نمی شود. رب انار خون غلیظ را رقیق کرده و از این رو در تصفیه خون نقشه مهم و اساسی دارد و از انسداد رگها جلوگیری می نماید بدین ترتیب با مصرف مداوم آن می توان از بیماریهای قلبی و عروقی جلوگیری کرد اما در مصرف آن نباید زیاده روی کرد چون باعث یبوست می شود خوردن آن در دوره بارداری سبب کاهش حالت تهوع در مادر می گردد و سبب افزایش اشتها می شود.

ادامه مطلب  ویژگی های گوشی پزشکی بریسک لیتمن اصل

رب انار نارنی

رب انار یک و یک

برندهای مختلف رب انار ترش در بازار مانند برندهای یک و یک به تولید محصولاتی مانند رب انار یک و یک پرداخته است که می توان از آن در غذاهای مختلفی استفاده کرد.

غذاهایی مانند فسنجان، خورشت انار و بادمجان، خورشت انار و مسما، خورشت شیش انداز، مرغ ترش، کدو فسنجان، جوجه ترش، مرغ شکم پر، اکبر جوجه، خورشت قلیه کدو حلوایی، ماهی شکم پر، خورشت انار بیج، دلمه برگ مو، آش انار، کال کباب، دلمه کلم برگ، خورشت مرغ ناردونی و غیره استفاده کرد. به چند روش رب انار تهیه می شود که یک روش خانگی و دیگری صنعتی و در کارخانه هایی مانند برند یک و یک تهیه می شود.

رب انار یک و یک

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *