با سخت کوشی در کسب و کار دمپایی میلیارد شدم

با سخت کوشی در کسب و کار دمپایی میلیارد شدم

حالا که توانستم با سخت کوشی و تلاش کسب و کار جدیدم در توزیع دمپایی داشته باشم و با ایمان اعتماد به نفسم بیشتر شده و میتوانم کسب و کارم گسترش دهم و به موفقیت های بیشتری برسم. و با جدیت کارم را دنبال می کنم و اگر شما دوست دارید مثل من موفق شوید می توانید بروی محصولات زیر سرمایه گذاری کنید.

دمپایی پلاستیکی قدیمی

فروش و پخش دمپایی پلاستیکی قدیمی بصورت عمده سود قابل توجهی داشته که با خرده فروش آن سود بیشتری داشته است که این محصولات در رنگها و اندازه های مختلف بصورت بسته بندی تولید می شوند که برندهای مختلف با رونمایی از مدلهای جدید دمپایی زنانه و دمپایی مردانه و دمپایی بچه گانه توانسته گام بزرگی در این صنعت برداشته باشند که این محصولات پلاستیکی به مراکز فروش لوازم پلاستیکی و کفش فروشی استان و شهرهای مختلف انجام شود. در قدیم تنوع کمی در مدلهای دمپایی وجود داشت که با تولید دستگاه های تزریق پلاستیک این محصولات کیفیت بسیاری پیدا کرده و مدلهای گوناگونی در بازار با قیمت مناسب عرضه می گردد که فروش مجدد این محصول در شهرهای مختلف با حاشیه سود بالایی می توان فروخت. در تولید دمپایی از گرانول پی وی سی استفاده می شود که با توجه با اندازه و حجم قالب دمپایی در آن تزریق می شود و برای آنکه به قالب نچسبد از روغن مخصوص یا پولیش برای روانکاری قالب استفاده می شود.

دمپایی پلاستیکی قدیمی

دمپایی رو فرشی هتلی

دمپایی هتلی زنانه یکی از اقلام ضروری برای هتل محسوب می شود و همه ی هتل ها، از سوی بهداشت ملزم به تجهیز اتاق به آن ها شده اند. وزن این دمپایی رو فرشی هتلی باید سبک باشد، که معمولا از جنس فوم با یک لایه ی مخصوص و کفی با حالت انعطاف پذیری تولید شده است. دمپایی های استاندارد برای پا هیچ گونه مشکلی به وجود نمی آورند و به خاطر جنس حوله ی آن برای افرادی که پا درد هستند، یک گزینه بسیار مناسب است و همچنین قرار دادن آن در اتاق هتل بسیار ضروری است. این دمپایی ها خاصیت آنتی باکتریال و عدم جذب آلودگی دارند و مناسب برای راه رفتن بر روی سرامیک می باشند، که در اندازه ی مختلف و رنگ بندی متنوع عرضه می شوند. طرح های متنوع این دمپایی ها در کنار موارد مصرف متعدد آن و جنس مرغوب و درجه یک خاص از اهمیت بالایی نزد مشتریان برخوردار است.

ادامه مطلب  اگر خلاق هستید با این محصول ثروتمند شوید

دمپایی رو فرشی هتلی

دمپایی روفرشی

پا به عنوان قلب دوم بدن نام برده می شود و در هر صورت که می توانید باید از آن مراقبت نمایید و دمپایی روفرشی ورنی و صندل از دسته مواردی است که در منزل می تواند به کمک شما بیاید و به دلیل کیفیت مناسبی که دارد راحتی در حرکت را برای شما به ارمغان می آورد. کار کردن در منزل مستلزم یک سری از اقدامات می باشد که با رعایت کردن آنها می توانید به روش مناسب تری کارهای خود را پیش ببرید و یکی از این موارد پوشیدن دمپایی روفرشی ورنی می باشد که به شما کمک می کند تا با آرامش خیال به کارهای خود برسید. بافت مناسب آن درست قالب پا می باشد و باعث می شود راحتی خاصی را با پوشیدن این دمپاییها احساس کنید. افرادی که برای این قشر از جامعه محصولاتی را تولید می کنند باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

دمپایی روفرشی

 

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *