با رشد کسب و کار خود میلیاردر خود ساخته شدم

با رشد کسب و کار خود میلیاردر خود ساخته شدم

شما هم می توانید همانند من به یک فرد میلیاردر خود ساخته تبدیل شوید و نیاز هست تا این مورد را بدانید که یکی از مهم ترین و بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بتوانید نیاز سازی کنید و برای مثال می توانید نیاز بازار را از کالای پرسودی مانند بلوبری تازه برطرف کرده و به ثروت برسید.

بلوبری تازه

شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که فواید بلوبری تازه را ناشناخته و یک میوه خارجی تازه وارد به ایران می دانید و تنها به خاطر رنگ آبی جذاب آن مجذوبش شده اید. رنگی که در بستنی  ها، نوشیدنی ها و ژله ها بارها توجه تان را به خود جلب کرده است، اما نمی دانستید خاستگاه این میوه کجاست.

شاید تعجب کنید اگر بشنوید که گیلانی ها با خاصیت بلوبری، آشنایی دیرینه دارند؛ حتی برخی از قدیمی های شمال کشور، این میوه را سمی می دانستند و اجازه دست زدن به آن را به فرزندان خود نمی دادند. امروزه با پیشرفت علم و تحقیقات صورت گرفته، خواص بلوبری، سبب شده است تا کاربردهای فراوانی در صنایع متعدد داشته باشد.

حتی سازمان های مربوطه تلاش کنند تا به کشت سازماندهی شده این میوه در کشور اقدام نمایند.

بلوبری تازه

بلوبری خونی

گروهی از محققان در تایید فواید بلوبری خونی، عنوان فوق میوه را به آن بخشیده اند. این میوه بنفش تیره، قوی ترین آنتوسیانین را داراست که از آلزایمر و پیری زودرس جلوگیری می کند. درواقع وجود مقادیر قابل توجهپلی فنول در ساختار این میوه،   عملکرد حافظه را بهبود می بخشد و فراموشی را به تاخیر می اندازد.

ادامه مطلب  خرید نخ ابریشم ضخیم

خاصیت بلوبری در آنتی اکسیدان بودن، بر عملکرد بهتر عروق را نیز بهبود می بخشد و از بالارفتن فشار خون پیشگیری می کند. این میوه، بدن شما را در برابر مولکول های ناپایداری که می توانند به سلول های شما آسیب برسانند و زمینه ایجاد سرطان را فراهم کنند، ایمن می کند. بنابراین یکی از مهم ترین خواص بلوبری، ضد سرطان بودن آن است.

از خواص بلوبری؛ اثر قلیایی آن است. بسیاری از مشکلات پوستی در شرایطی ایجاد می شوند که فضای بدن بیش از حد اسیدی می شود. بلوبری می تواند از لک، التهاب و قرنزی پوست پیشگیری کند، هم چنین تاثیرات بسیار مثبتی برای مو ها دارد.

بلوبری خونی

بلوبری وحشی

یکی از میوه های ریز و کوچک اما بسیار مغزی که بسیاری از افراد با شنیدن اسم آن سوال می کنند که تو ایران هست یا نه، بلوبری وحشی اصفهان می باشد، یک میوه به رنگ آبی تیره یا بنفش که کوچک است اما خواص بسیار زیادی دارد و سرشار از انتی اکسیدان می باشد. بلوبری میوه ای از خانواده و گروه تمشکها می باشد.

به طور کلی به خانواده آنها خانواده بری گفته می شود که شام انواع تمشک، توت فرنگی، زغال اخته، بلوبری، شاه توت و غیره می باشد و همه آنها در گروه و خانواده بریها محسوب می شوند. میوه بلوبری بومی آمریکای شمالی می باشد.

تا اوایل قرن بیستم برای خود مردم آمریکای شمالی نیز ناشناخته بود، بعد از کشاورزان آمریکای شمالی شروع به پرورش بلوبری در مزارع خود کردند و این میوه را به سراسر آمریکا ارسال کردند. رفته رفته این میوه به کشورهای اروپایی رسید و مشتریان زیادی در سراسر اروپا پیدا کرد، با اینکه مردم ساکن اروپا از خواص این میوه اطلاع کمی داشتند اما با گذشت زمان متوجه شدند که این میوه شیرین می تواند خواص بسیار زیادی برای بدن انسان داشته باشد.

ادامه مطلب  دست روی دست گذاشتن فقط باعث حسرت خواهد شد

بلوبری وحشی

حتما ببینید

توت فرنگی بسته ای

با انتخابی درست ثروت بر باد رفته ‌ام را جبران کردم

بعد از این ‌که در سال گذشته با شکست بزرگی در کسب ‌و کار خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *